虛假的事實

2015/11/21 10:19:15 網誌分類: 時事
21 Nov

距離區議會選舉尚有兩日,各區候選人競爭白熱化,其中一個最受關注的選區是黃大仙龍星區,「十優港姐」麥明詩大狀男友林作(唔知會唔會人如其名,老「作」呢),與爭取連任的對手「前線」譚香文紛爭頻頻。短短兩星期內,兩人先後被傳媒針對。譚香文今日召開記者會解釋事件。

《頭條日報》早前以頭版報道譚香文,涉利用其星河明居業主委員會主席身份,促屋苑保安監視對手林作,屋苑管理又阻撓派發《頭條日報》,以及拒絕該報記者採訪。她又被指透過個人電郵,向管理處公開星河明居選民地址,要求職員找出住戶電話號碼,並致電呼籲投票。對手林作發律師信控告她指示管理處侵犯私隱,譚香文指已安排律師處理。(其實現任議員響某程度上,較其他候選人係有某些「方便」嘅,問題係你做得聰唔聰明啫)

譚香文解釋,選舉票站被搬離屋苑,管理處有責任通知住客有關安排(我唔認同喎!選舉事務處有向選民投寄「選舉通知書」,話俾佢地知去邊度投票架馬;如果管理處特別「關心」嘅,響各座大堂貼張告示就得啦,有必要取得選民資料續個通知咩?可能星河明居管理處人手真係過剩咯)。她強調是涉事管理處經理周女士以人手及時間不足為由,向她索取選民名冊,並非由她主動提供(大家信唔信呢?咁大隻死貓),她也曾質疑應由屋苑管理處的資料聯絡居民(我都質疑有冇咁嘅必要),但周女士希望以選民名冊分辨出屬選民的居民。譚批評錄音爆料動機存心惡意針對,聲帶明顯再被剪輯加工,故意扭曲原意。(英文有句dirty politics----政治本身就係污穢不堪架啦!鬼叫你俾人捉倒話柄咩?出得嚟行、預左要還咁簡單嘅道理都唔明?當然,捉人果個都唔好得去邊:靠做實事嘅,根本唔需要做呢啲嘢!)

譚香文又指,對於星河明居管理處收起《頭條日報》,當時她並無回應,因覺得要尊重管理處自行決定,加上事發時她已在街站進行拉票,根本並不知情(佢有冇手機嘅咩?)。

而其對手林作岀選後一直被視為隱形建制派,接連被爆出醜聞,包括發出的選舉電郵未經加密(佢好似係律師喎!呢啲低級錯誤都做得出),致選民資料外洩;資深大律師清洪撤銷簽名支持;曾助新民黨助選;忽然獲福建社團聯會推薦;以及借用建制派議員黃錦超辦事處。(咁祇證實佢係「鳳凰無寶不落」啫!佢隔離想做特首果位係咩嘢人吖?佢會係隱形建制派?)

龍星選區的參選人還有岳敬寬和何偉權。

回應 (0)
我要發表
user