我很醜,但我很......

2015/11/22 15:12:07 網誌分類: 講飲講食
22 Nov

九月時在網誌介紹過一種經過壓縮過程的黑木耳,姪女十月經港返美國探望父母時,我送了她一小盒。

十月尾大佬與姪女回港時,大佬一見我便說:「果啲木耳好得意,睇住佢發大,好似變魔術咁,而且,發漲之後朵朵都好原整,食落又爽脆。」

反正唔知買咩嘢送俾佢做手信,結果買左兩盒(共二十小盒)俾佢帶返美國,食唔去嘅咪送俾朋友當手信囉!總好過買鎖匙扣吖。

早兩日深圳唱局,順便帶幾小盒送俾「哎呀大仔」同曲友。尋日大仔有回應---佢用嚟整「金針雲耳屈雞」,一小盒一家大小都唔夠食(我一盒要分三次),認同好食爽口,搭我幫佢買兩大盒。

該鋪在我家附近,一進門店員便問我要唔要試吓「醜萍果」:

{#IMG_20151121_163034_BURST1.jpg}

嘩!真係好醜呀。

如果冇得試食,我點都唔會買嚟食----係歧視你架啦!人都要以貌相、果一樣啫,你去買生果,都要揀外表靚仔嘅買啦!

試食後.....咦!又真係好有萍果味喎--------------廢話!難道萍果會有雞味咩?出奇咩:分子料理,萍果有雞味何足為奇?

萍果有萍果味、雞有雞味、魚有魚味.....聽落好似有點stupid,但係依家嚟講,一點不奇----你冇試過食雞冇雞味、食魚冇魚味咩?以前中秋節食嘅水晶梨我認為係極品,依家啲水晶梨除左仍然多汁外,真係淡而無味架!

外表唔靚仔,內涵又如何?唔見得好囉:

{#IMG_20151121_173050_BURST1.jpg}

不過食落又真係好爽同好有萍果味!但係不算便宜,小的六蚊一個,我這個算是大的,七蚊一個!同等大小嘅富士萍果響生果檔約十五蚊四個,至於點選?自己衡量啦。

另一樣食材「角魚」,又係樣衰衰咁:(我響過去網誌亦介紹過)

{#IMG_20151122_094326_BURST1.jpg}

今早響街市買左一斤九肚魚,其後見有一兜兜「角魚」,每兜十五蚊,於是買左兩兜加蕃茄薯仔煲湯。佢個樣係衰啲,不過啖湯好甜(我雪柜收埋有唐芹葉,等差不多煲好時,落些唐芹葉增加香味:

{#IMG_20151122_114610_BURST1.jpg}

{#IMG_20151122_132547_BURST1.jpg}

人同食物都一樣啫!真係唔好以貌取人。

今日係2015區議會選舉日,我投左票啦,你投左味?投票時間至今晚十時半。

都係果句啦!選區議員不同選立法會議員---前者著重地區工作,後者著重香港社會整體利益!如果區議員候選人嘅政綱淨係講政制,叫佢返屋企啦;如果佢地淨係得年青、靚仔/靚女,叫佢地去「無線」做藝員啦,反正依家做藝員唔駛演技!啱晒啲腦筍生唔埋嘅人。

我個選區有位候選人,佢自言小學去左美國、中學去左澳洲,幾年前返港,自稱對香港一無所知;好彩佢識得某某立法會議員助理,人家教識左佢好多嘢,所以佢依家立志響呢區落地生根,為呢區謀福利喎!你會唔會選佢吖?選佢不如選我啦,起馬我響呢區都住左廿年。

回應 (1)
我要發表
2015/11/25 07:21:11 回覆

我要飲魚湯,好味。 {#icono0_25}

user