仲駛問阿貴?

2015/12/02 10:06:53 網誌分類: 時事
02 Dec

公民講場:教育水準降 查找根「源」

本港不但大學排名下跌,就連在全球最佳學生城市嘅排名亦插水。英國高等教育調查機構Quacquarelli Symonds(QS)公布最新嘅「最佳學生城市」排名,香港排在第八位,較上次下跌三位。香港教育每況愈下,究竟問題出喺邊呢?相信全港家長都好想知。其實可以考慮問吓立法會教育界議員葉建源點解,不過近期佢非常之忙,除咗喺港大副校長任命及校委會主席人選風波中走在最前線外,又狙擊教育局力爭取消小三TSA,睇怕其他嘢佢都未必得閒理喇。香港教育水準下降,唔知佢又使唔使負責呢?

身為教育界代表,正經嘢(同教育有關嘅)唔做,專做埋啲唔等駛嘅嘢!香港學生交響呢啲人手,真係唔走歪路就奇囉!
歸根究底,我個人覺得與區議會有莫大關係。區議會係八零年代英國政府徹出香港前攪出嚟嘅,目得就係希望見倒今日咁嘅局面囉:
英國人真係聰明架(唉!難道中國人又真係蠢啲?我又唔同意:長平公主話主齋:君非莫亡國君,亡在群臣無抱負----香港出多幾個老嘅陳??、李??,嫩嘅黃??,想唔死都難),英國攪出個所謂「代議政制」,在各區成立區議會,美其名是放權給香港市民。但英國人明白,此法行不通,所以初期除了直選區議員外,每區都有若干名額的「委任議員」,由政府委任,使政府在某程度下,可以控制議會決策;但係又講明,「委任議員」名額要續步減少,直至完全由直選產生----呢個時候,九七回歸,呢個爛攤子咪由特區政府執手尾囉,幾惡毒!
又叉遠左!不過,呢啲概念要知,先可以講落去架。
咁當年啲「委任議員」點揀?一般都會係校長、商人、社工----點解?唉!咁多嘢問?佢地份工較自由吖馬!搵打工仔要佢老板批准架,打工仔顧住份工好、定顧住開會呢?當然,有些大機構都樂意讓高級職員接受委任嘅。
我亦曾經接觸過拒絕委任的校長,理由是:他/她們寧願將時間專注教育工作!雖然食左檸檬,不過私底下,我真係要salute(見禮)俾佢地,如果教育界人士可以有呢個心,香港教育唔會好似依家咁一團糟!
有人辭官歸故里,有人乘夜趕科場!當年小學教師都是半日安(返上午或下午),即使是中學教師,亦是三時左右便收工,所以做就左好多教師出嚟選區議員,亦容易當選---你諗吓:佢地有幾多學生?家長X2....哈哈!
當選後,自然多左份津貼。遇著要上課、又要開會咁點算?原來教育界有不明文規矩,唔上課祇要搵倒代課老師兼買盒西餅慰勞受影響人士便可!
咁就做就左好多代課老師!你諗吓:代課老師會唔會用心教學?唔怕得罪講:就算你肯俾心機都冇用,教一堂可以做倒咩嘢?久而久之,學生水評唔差你問我啦!
再加埋,依家啲教師本身水評經已差,仲要將有限時間用響啲同教育無關嘅事,仲駛指望佢地教好子女?我之前都講:我明白點解響九年免費教育下,竟然有家長寧願違法留子女響屋企自己教!因為學歷其次、人品最緊要。人品唔好,話之你係學士、碩士......容咩嘢為左錢去做漢奸架!
回應 (0)
我要發表
user