估佢唔倒!

2015/12/13 11:01:22 網誌分類: 講飲講食
13 Dec

上星期有舊同事結婚,一年前經已預告左,但當日我因事未能出席。當晚其中一位舊同事whatsapp我:「我同?到左,你幾點鐘到?」

我當時打左個突,因為我地呢幾個人每三個月左右會約一次飯聚。我當時身在深圳,心諗:「吓!我約左人唔記得?」

打開手機個日曆睇吓,哦!果日係同事婚宴,佢地見唔倒我覺得奇怪啫;於是咪回覆佢告知我唔會出席囉!

第二天,我的前助手又whatsapp我:「何解尋日見唔倒你?」我告知佢情形,佢約我尋晚過嚟紅磡食飯聚吓。於是咪約左響「金坊」食泰國菜囉!

響我認識嘅朋友當中,有兩位係超揀飲擇食嘅,除左我果個「哎呀大仔」,便是這位同事。

點菜時,佢問我想食咩?我答:「我同啲豬朋狗友竹戰完都係響呢度食,菜式同人都冇咩嘢變,都幾悶!反正新人事、新作風,你又咁多嘢唔食,不如你點菜啦,我好少嘢唔食嘅!」

同事:「你食唔食獅蚶?」

我:「吓!你竟然食獅蚶?」同事聽見我咁講,我相信佢會諗我唔敢食!

我:「食!我細細個去中環大箮地有得食。果陣時係一兜兜(蜆、青口、獅蚶...)賣,你揀中邊兜檔販便灼熟拎俾你食。不過,講起上嚟,都冇食幾十年咯。真係冇諗過你呢樣唔食、果樣唔食,竟然會食佢啫!」

幾十蚊一碟「白灼獅蚶」:雖然話係白灼啫,其實都好生,不過就好爽甜。

{#IMG_20151212_181819_BURST1.jpg}

獅蚶,在泰國街頭經常吃得到,有一啖似血、入口帶腥的血水、滑溜溜口感,味道是重口味版生蠔,並非人人接受得倒。 雖然闊別咁耐,我覺得OK喎!不過,大size果種(好似貴妃蚌咁大)我就打死都唔食---細個果陣試過,食到成口血!

不過,依家食呢類食物要小心一點,唔係人人胃口可以接受,食肆衛生情況亦需考慮。我尋晚食左,今日都冇事!Touchwood(閘住)

回應 (0)
我要發表
user