撥亂反正

2015/12/27 10:49:38 網誌分類: 時事
27 Dec

周融:

習近平主席、李克強總理見梁振英述職的新座位安排,由回歸以來一向的平排而坐,一改為現今的上司見下屬安排,令我想起「面是人家畀,架是自己丟」這一句話!(其實平起平坐呢個安排一開始就經已係錯左,國家元首與所從屬地區長官又有咩嘢理由係對等嘅呢?可能就係因為呢個錯誤嘅安排,引致一啲人(?)以為香港同中國地位對等,才產生「港獨」嘅思想。)

千萬別誤會或相信反對派所言,這是針對梁特首。其實這是過去年多兩年佔中、港獨、仇內地的黃禍所造成的結果。「落」了香港面的就是一眾黃軍。

中央對港 硬及更硬

習主席所說一國兩制在港「不走樣,不變形,始終朝正確方向前進」就是告訴黃色運動的推手們:「你們改變不了香港的一國兩制」。(佢地要嘅係兩國兩制)

說得白一些,中央未來對港的管治方針只會硬及更硬,而不會有所退讓(係就好啦!講得出做得到至好;講得出做唔到嘅,好似柳月娥話齋:果啲正一係閨中牛馬呀!)。以往的特區政府及建制人士中的求和派所偏好的退讓換安穩,但求少些麻煩的想法行為,沒有存在空間了。(依家嘅所謂「民主派」經已變晒質!)

過去 18 年,中央一直「好畀面」,沒有把香港從屬明顯表面化,表現出的耐性,基本上是信賴香港人是愛國的,更相信少數有離心的人,假以時日,也會明白國家愛護香港之心,港政內部爭議少不了,但會尊重及接受回歸國家的現實。(同依家啲怪獸家長一樣,以為鍚住啲仔女,誰知反而令到佢地大個左冇晒自理能力,除左怨天尤人之外,唔捱得---做嘢冇恆心,怕辛苦,結果一事無成,成世指意老豆/老母養!敢問一句:唔加稅,香港如果推行全民退保----等人養嘅多過去養人嘅!)

黃傘後的恐怖份子?

一場佔中黃傘暴亂及帶出來的港獨及仇內地行動打破了這個信念。兩次爆炸品事件雖未帶來傷亡,但說明黃色行動之後是會出現恐怖份子的。

一些「佢哋好少人啫」不能改變恐怖主義及活動只需少數激烈份子的現實(ISIS(註)比較全球嘅人數,亦係少數;因為佢地嘅行為,比較死亡人數亦係少數,但係如果唔正視,星星之火一樣可以燎原)。試問一句,北京今天連美國日本半步也不讓,為何會被小小香港內的反對派金主,不管哪個外國在撑他,和受他支配的民主黨、公民黨、工黨、社民連、人民力量等恐嚇到?

2016,決定未來!

當然,團結香港各界是特首的工作,不管誰做也一樣,做不做得到,好不好也要繼續做。假如有人以為,只要安撫反對派,放虎歸山,做成假的團結現象,就可以向北京領功,謀取高位,我會説:「發夢冇咁早了」(代議政制實行左卅年啦!香港除左越來越亂之外,一無是處!)

香港人需不需要擔心?我看也不太需要吧。不過最終也是要看香港人是求亂,還是求和平及發展?人生離不開選擇,2016 就是大家要決定自己未來的時候了。

20151225-xijinping

註:

ISIS、Isis可以是指:

回應 (3)
我要發表
2015/12/31 16:26:01 回覆

意思是老婆奴。俗語說做牛做馬,等同奴隸。

2015/12/28 08:58:51 回覆

粵曲「獅吼記之跪池」其中一句口白。橋段是陳桂常背妻與女士相會並私訂終身,回家時遭醋妻責打,苦苦哀求妻子許他納妾。妻不允,陳表示若不答允便要休妻(其實是拋妻子浪頭);柳當時說(亦是睇死丈夫不敢休妻):「寫啦,寫啦(休書),話得出做唔到,果啲就係閨中牛馬呀!若果唔敢寫嘅,就俾番之筆過我啦!」

此語要意會。

383383
383383 2015/12/28 06:04:11 回覆

請問

閨中牛馬

是點解呀?

user