新品種水果

2016/01/03 09:06:10 網誌分類: 講飲講食
03 Jan

自從退休後,近呢三年都少左買水果食;因為血糖偏高,而水果果糖多,所以少食,祇間中買嚟過吓口癮`。

響深圳曲社操曲,每次均有位阿叔拎啲水果嚟賣;不過,我唱曲時很少食嘢,所以佢指意我幫趁---死得!

有次響某曲社唱日局(我通常都係唱日局),那位水果大叔拿著一袋有葉的橙交給曲社位姊姊,叫佢幫忙交給夜局的某太,聲稱佢地訂左。

他離開後,曲社姊姊同我講:「某太佢地試過這種橙,覺得好食,於是訂左。」

其後我響「明輝」操曲,東哥拿著兩個橙(正是之前講果隻)問我食唔食?我答:「唔食啦!唔駛客氣。你鄉下攞嚟架?」

東哥:「唔係!正話生水果阿叔嚟,我問佢有咩嘢好介紹,佢送左兩個俾我試。」

我:「吓!咁就要試吓啦。」東哥千叮萬囑:呢隻橙要剝皮食,唔好切開嚟食。」一試之下,果然好甜喎!深圳價:人民幣十蚊五個。(因為曲友聽見我話好食,即刻買左十蚊回港。)

上星期行過樓下間「街寶」,竟然有得賣(叫做「葉橙」):廿蚊七個!於是買左廿蚊,真係好好食,而且依家啲橙動不動都要五蚊一個,呢種算係平價之選吖。

今早見「祥興」都有得賣,個子大一點:十二蚊3個。(「街寶」又減左價:十蚊四個)

今年留意倒有一種叫「人參果」我的水果。其實以前都有種啡黃色外皮嘅生果,亦叫做「人參果」,我覺得唔好食;今次對呢種又叫「人參果」嘅水果亦冇咩嘢寄望,所以都冇諗過買嚟試!但係早兩晚睇肥媽個「暖DD,食平啲」節目,居然放左碟「人參果」響度,「六號」仲讚話好甜喎!

新嘅呢輯食平D,舊瓶舊酒,冇咩野新意;不過總好過果輯剛播完嘅「閨蜜教煑」,都吾知如何歸類?如果話係烹飪節目,睇完都係吾識煮!話係清談節目,内容又吾係一般人有興趣嘅話题!

言歸正傳,於是我買嚟試吓:廿蚊兩斤!呢檔水果通常冇得揀,所以我同看檔位哥哥講要兩斤。哥哥當時唔得閒,佢叫我自己揀!我揀緊果緊,哥哥得閒啦,我問:「係咪稔嘅先至夠熟?我未食過架!(我咁講係:佢如果知我未食過,梗係要教我點揀啦!好食先有下次架馬)不如你幫我揀吖!」

哥哥:「你揀啡色果啲吖!不過反正你唔會一次過食晒,我幫你揀一啲生、一啲熟嘅好唔好?」我梗係答好啦!當時旁邊另一位姊姊牛咁眼望住哥哥,我諗佢一定係覺得哥哥唔應該俾我揀、更加唔應該幫我揀!

哈哈!試食之後,我認為佢係好食嘅,多水多汁,有點似食「金瓜」,不過一定要夠熟,皮有少少硬(我講係同肉嚟比較),不過食埋問題都不大!得意在佢啲核好似奇異果咁,食得嘅。

左邊果個係熟嘅、又邊果個係未夠熟嘅:

回應 (2)
我要發表
2016/01/03 11:48:00 回覆

咁激!

2016/01/03 11:11:55 回覆

呢隻生果隻我買過嚟煲湯!

user