摺埋個「垃圾會」啦!

2016/01/08 14:03:31 網誌分類: 時事
08 Jan

一次又一次「拉布」、一次又一次流會,....我一早響網誌度講左應該制定罰則,等果班借意唔開會嘅「專廢」議員承受金錢損失,咁先對得納稅人住架!

立法會早前繼續二讀版權修訂條例草案,反對派一開波就施展拉布戰術,不斷要求點人數,點到第十六次,建制派終於失守,會議宣告流會。唔該政府清算吓,究竟佢地浪費左幾多公帑?

身為納稅人,我地經已唔要求佢地對香港市民有貢獻(幾無奈)、但求佢地唔好再阻住個地球轉。我早前建議制定罰則,祇可以減低損失(其實都冇咩嘢用!佢地有的是「黑金」),實際上於事無補!最徹底嘅方法梗係摺埋個「垃圾會」,無謂俾機會班廢物經常做埋啲「小學雞」行為,令市民啼笑皆非啦----仲笑?笑佢地幼稚囉!啼?幾多低下層市民連兩餐都攪唔掂,但係呢班嘢不斷消耗政府資源,真係唔傷心就有鬼咯,佢地知唔知路有凍死骨架!

 20160107-Legco-FB

佢地咁鍾意聲稱代表民意,不如政府嚟一次公投,睇吓市民是否認同佢地咁嘅表現、或者睇吓市民同唔同意解散「垃圾會」吖!

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/01/09 09:11:57 回覆

成班垃圾!

 

 

user