香港冇前途!

2016/01/25 08:07:26 網誌分類: 時事
25 Jan

衣家嘅立法會,似乎抱住一個宗旨:多做多錯、少做少錯、唔做冇錯!

所以,班嘢日日響度做無賴----拉布!自己無所事事,但有高津收;即使建制班議員抱病出席會議,希望避免流會都唔掂!咁辛苦又點?一樣一事無成!呢啲咪正一係「阿蘭嫁阿瑞」,累鬥累囉!你地衰就算啦---起馬你地收左錢!難為納稅人,貼錢買難受呀。

真係懷念回歸前的日子!我唔係「走狗」,我唔係樂於做殖民地市民;但係以前大部份工作都交由有關部門做。即使有錯,咪檢討完再推行囉!起馬都行出左第一步先吖----如果樣樣都要諗到萬無一失嘅,咁就咩嘢都唔駛做咯!佢地唔知掛一會漏萬咩?

依家點呢?駛納稅人咁多錢(我第一個唔落意駛呢啲錢)養班廢人,攪到立法會淪為「垃圾會」、「拉布會」,會議廳變作「馬戲班」、「鬥獸場」,以前人人尊敬嘅議員變成市民眼中的「流氓」、「爛仔」....................自己唔想開會、又唔俾人地開會,我係正派嘅議員就辭職不幹,無謂俾佢地影衰我!

唔單止咁!我亦唔會再參選,等果班友玩晒囉!如果選民都仲要選佢地嘅,將來自食其果都抵佢地啦----雖然我都會被拖累!一於唔選囉:少票當選,睇吓你地仲夠唔夠膽話係代表選民發聲(唉!依家佢地都係將自己意見當係選民意見啦)?有冇問過你嘅選民贊唔贊成你地「拉布」呀?有冇問吓選民認唔認同你地響垃圾會掟蕉、掟杯呀?...(衰就衰在做議員好似免左疫咁,做咩嘢都冇法律制裁!)

 

所以,我好欣賞李國章架!難得佢幾十歲人仲肯捱呢啲義氣,希望佢硬淨啲啦!最緊要健健康康,唔係呢場硬仗點打呀?

 

 

坦言集:李國章是敗類?

 

香港大學一些學生為抗議李國章出任大學教務委員會主席而罷課;他們有罷課的自由,當然也要承擔代價,屆時考試不合格可不能怨天尤人(唓!佢地老豆大把,你駛同佢地擔心)。大學生已屬成年人,我們不應將之看作小孩來寵壞。不過,前學生會會長梁麗幗在罷課宣言裏,列舉李國章的不是之處,竟然罵李為教育界的敗類,卻令人齒冷。

李國章之被稱為沙皇,是一些人的無聊說法,只不過是李在中大校長及教統局局長任內,施政行事與這些人的主張不同,且作風強硬。可凡事都是在職權之內,並沒有違規犯法。至於教院的爭議,也沒有甚麼定論,難以入罪李國章。於是,梁麗幗列舉的「罪證」,實際只是政策措施的不同意見。

不同人有不同主張分屬正常,不能說別人主張與我不同,便將之否定,甚或妖魔化。公開指斥李國章為敗類,便屬無根的詆毀誣衊。梁是法律系的學生,讀的是英國的普通法,既不知法來隨意詆毀別人,也全無英國普通法教導下的教養(佢祇係崇洋啫,所以中文修養奇差!噢,講錯左,佢英文水評更差)。我們可否因此稱之為香港大學學生的「敗類」呢?(當然唔應該!但係人會聯想到物以類聚呢樣嘢。我夠成人勸人唔應該以貌取人咯;我成日講上天係好公平嘅,一個人貌醜啫,通常都係心地好嘅。但係響佢身上,真係裡外合一喎)當然不應該,可卻難以明白這樣思想心態行為的人,怎可作為學生領袖(要睇吓佢係幾多票當選?出席者又有幾多人?會唔會都係689票、甚至冇咁多呢?)當年港英政府第一次委任華人當港大校長,找的是黃麗松。我們在他上任前在《學苑》出了一份特刊,羅列他在新加坡南洋大學幫政府鎮壓學生運動的措施均是有根有據,從不將他妖魔化。我們不同意他替政府做事,卻尊重他作為學者,事後也證明他是一個好校長。做人做事做學生哪能像梁麗幗那樣?

20160122_HKU

駛左咁多寃枉錢養班廢人都算啦!佢地起馬都應該做番少少嘢吖、少少嘢都唔做都算啦,咁就唔好阻住人地做嘢囉!有心人不如計吓:佢地每年浪費左納稅人幾多錢?果啲錢如果用響扶貧/安老服務有幾多人得益?

 

 

政情:公民講場:月袋九皮嘢 泛民零貢獻

 

泛民議員近年喺立法會瘋狂拉布,令大量重要法案、基建工程同民生撥款受拖延。「人到無求膽自大」嘅政務司司長林鄭月娥,尋日就公開向泛民發炮,狠批佢哋月薪超過九萬元,做滿四年任期仲有成六十萬元約滿酬金,卻冇盡好議員責任開會,叫市民認清楚佢哋選出嚟嘅議員表現。以月薪九萬元同一成半嘅約滿酬金計算,議員四年任期可以淨袋近五百萬元,再乘以廿七個泛民議員就一億三千幾萬,用工聯會議員王國興嘅計法,足夠買幾百萬罐午餐肉同豆豉鯪魚囉!(唔好用午餐肉計啦!豪宅都買倒咯----仲唔駛納稅喎!仲可以住公屋喎!仲可以犯法喎!真係難怪爭崩頭都爭做議員!)

 

既然呢個會係冇用嘅、又嘥錢嘅,咁要來何用?

香港操控響呢班嘢手上,瓣瓣吾掂,仲有前途咩?

回應 (0)
我要發表
user