五種祛濕食材

2016/02/27 06:52:56 網誌分類: 健康
27 Feb

過完年唔使幾耐又到「霉霉噏噏」嘅梅雨天喇!喺中醫角度,天氣潮濕會造成脾胃濕困,令人覺得全身無力、又攰又想瞓,抵抗力亦都會下降,容易作病!想祛濕不妨試下以下5種食材!

1. 薏米


利水祛濕、健脾清熱,仲可以美白同滋潤肌膚!唔怪得天氣一潮濕,好多人都會煲薏米水嚟飲啦!

2. 蓮蓬

唔講都唔知,原來蓮蓬上上下下都咁有用!除咗蓮蓬之外,蓮子同蓮葉都一樣有祛濕功效!

3. 白蘿蔔


有清熱氣、去水、解毒嘅功效!不過白蘿蔔性質偏涼,寒底人士記得唔好食太多!

4. 粟米鬚


沖水焗嚟飲可以去除體內濕氣,仲可以改善腎功能、有祛濕同去水腫功效,水腫人士不妨一試!

5. 土茯苓


土茯苓係祛濕湯水常見嘅藥材之一,因為土茯苓有清熱解毒、除濕嘅功效!

不過就算天氣潮濕,祛濕湯水間中飲下就夠,過量飲用會令身體排水過多,引起其他問題!

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/02/27 19:16:53 回覆

試下紅豆薏米水啦。

user