回到英政府管治年代

2016/02/29 07:57:04 網誌分類: 未分類
29 Feb

新界東垃圾會補選結果,令人心情沉重----今後垃圾會真係名副其實的垃圾會:因為又多左件垃圾!

呢幾日與不同朋友傾計,似乎大家都有一個共識:就係希望香港能夠回到過去----最好係廉署成立之後、彭定康到任之前嘅一段時間。

何解?彭定康係香港嘅歷史罪人,係佢到任之後攪左個「代議政制」,放低左個計時炸彈,等回歸後響香港引爆!

響廉署成立之前,香港各行各業,貪污成風!想當年,辦事真係無財不行,所以電影橋段才會有「有水有水、冇水冇水、要水過水、有水放水」呢句諷刺之語;果個年代,如果冇錢,真係燒晒間屋消防員都唔會幫你救火架!

不過,廉署成立三十幾年,依家積弱啦!有老虎唔打、淨係打蒼蠅,做事船頭驚鬼船尾驚賊,不復當年勇!

英政府管治好咩?好過依家囉!

想當年:

一. 港督係英政府派嚟嘅,有冇人夠膽講:我唔願意吖?

二. 所有行政/立法議員均由政府委任,有冇人夠膽講:我唔同意吖?

三. 無論任何會議都係進行得有條有理嘅,何來會有啲「垃圾」響度

     倒亂議會秩序呢?

四. 想當年,香港人生活雖然較現在清苦,但那個年代,祇要你肯做、肯捱,總不會餓死你!

五. 想當年,我都要四十歲才「上車」,不過,我好珍惜我現在擁有的一切;我當年也不會怨天尤人,怨政府冇幫我「上車」;

六. 想當年,我地呢一代,小小年紀,放學後便要幫手打理家務、甚至做點手作幫補家計。但那些年,沒有人會怨政府、怨辛苦,何解依家啲人事無大小都要鬧政府,難道佢地自己真係冇責任咩?

七.想當年,入讀大學遥不可及,但那時中學生學術水評較現今大學生高;而且學生更尊師重道。

講來講去,咪因為依家太民主囉!民主到警察封左山路都有人破口大罵,認為條命係佢嘅,佢鍾意點都得!不過,如果佢真係有危險,你唔救佢又唔得;民主到學校請邉個,炒邉個都要學生同意;民主到暴徒用磚頭掟向警員就係造反有理,警察向天鳴鎗警告就冇理,嚇親佢地喎!呢個係咩嘢世界嚟架?

依家攪到我都寧願做殖民狗添!

回應 (6)
我要發表
2016/03/03 15:49:05 回覆

我冇錢睇電影,隠约記得係咁上下!哈.....

383383
383383 2016/03/03 11:55:10 回覆

哈…最後一句,應該是:無水散水。

383383
383383 2016/03/03 11:54:25 回覆

唉!話當年…

現代的年輕人,太幸福了。

可惜,身在福中不知福囉。

「有水有水、冇水冇水、要水過水、有水放水」呢句諷刺之語;他們還以為只是做戲中才會出現呢…

2016/03/01 14:28:41 回覆

而家大家嘅共識係:香港要先有一次沉淪...才能反省...才能回頭是岸...現時香港人就是不珍惜...

2016/03/01 09:28:18 回覆

衣家搞成甘,惟有置之死地而後生!

2016/03/01 01:26:58 回覆

我對現時香港政府嘅管治無能已完全失望,鬼唔望玉皇大帝龍顏大怒,下令撤走哂斑黄官同垃圾議員,重組新斑子管治失控嘅香港!

user