吃吉隆坡地道早餐

2016/03/26 09:59:17 網誌分類: 飲食
26 Mar

吉隆坡燕美街市 (Imbi Market) 在當地好有名氣,主要做早餐生意,所以食店開到12點左右就好多都閂門,要食就要早少少黎。

吉隆坡本身物價低,所以食到捧住個肚走,荷包都唔會太傷,而這裡最出名是食早餐卷、腸粉加杯冰咖啡。

早餐卷同腸粉既檔攤好易搵,而有一檔叫阿榮哥海南茶檔既海南冰咖啡,沒有平時咖啡個種苦澀味,一定要試!

早餐卷是用蘿蔔整嘅,味道岩岩好,唔油膩,因為太好食,食完一卷又一卷,我問老闆娘,帶番香港會唔會變壞。她講只可以放4個鐘左右,唔係入面啲料會軟哂唔好食,同埋會開始變壞。

腸粉同香港嘅唔同,我個人覺得個醬先係主角,因為我唔知邊款好味,就叫老闆幫我揀。老闆問我係台灣人定香港人,之後就幫我揀左咖哩味汁。

市場附近還有日用品賣,仲有啲熱帶生果,食完地道早餐,可以順便去逛個街,消化下腸胃既食物! 

回應 (0)
我要發表
user