醉豬手、醉雞翼

2016/04/01 06:37:38 網誌分類: 食譜
01 Apr

上星期響上海南貨店買「糟滷」,預備整「醉豬手」。

醉豬手最簡單(梗係簡單啦,複雜果啲都懶整)係買急凍豬手粒(百記有得賣,一包約兩磅,廿多圓);我響「街寶」買,十蚊一磅,貪佢有得揀:我祇揀中間果一截!所以久不久要去巡吓,因為好多時俾人揀剩啲腳趾。

雖然話簡單,不過都幾多工序,整「醉雞翼」就真係簡單啦!可能因為咁,所以外面上海鋪唔係間間有得食;始創中心間「上上」有得食,亦整得唔錯!

材料:

急凍豬手兩磅(溶雪後先飛水五分鐘,徹底洗淨)

薑8片

花椒半湯匙

糟滷料:

糟滷一杯

紹酒1/2杯

凍開水一杯

糖1茶匙

鹽1/2茶匙

一. 先預備一大碗冰水。

二. 將已飛水的豬手放煲中,加入薑片、花椒及過面水煲滾,收細火煲兩小時。

三. 撈起豬手放入冰水中至涼。為了方便食用,我將其中一條大骨除去。

四. 糟滷料拌勻至糖鹽溶化。將已浸凍的豬手隔水放入糟滷料內先浸12小時,才放入雪柜。

五. 食時隔去酒滷。

一次整,我覺得好成功架!書友仔話下次聚會整俾佢地食喎,我梗係冇問題啦,今朝仲拿拿林買定啲豬手(前面都講左,好多時揀剩啲腳趾架!所以見倒有就要買定);到時集思廣益,睇吓大家意見需唔需要調較吓啲味道------呢啲咪叫做民主囉,唔係我話好食就係好食架!

註:

一. 剛浸入糟滷料的豬手頭12小時不宜立刻放入雪柜,較難入味。

二. 不同牌子的「糟滷」咸味不同,要自己先試吓。

三. 醉豬手主要食筋同皮(即骨膠原),所以不宜用成隻連肉的豬手:豬肉煲兩小時會「鞋」。

四. 浸冰水可令豬手較爽脆。

. 視個人喜愛口感,可將豬手煲多15分鐘。

醉雞翼

完嘅酒滷,其實可以留番下次用(當然唔好放太久啦!唔壞都阻左個雪柜啲空間啦)。我見冰格內有幾隻雞翼,所以隔左兩日用剩餘嘅酒滷整「醉雞翼」:

急凍雞凍中翼九隻(我買呢隻特別大隻),所以洗淨蒸左十二分鐘,熄火再焗兩分鐘

酒滷

冰開水

雞翼蒸熟隔水,放入冰水內浸涼再隔清水,放酒滷內兩小時,再放雪柜兩小時。雞翼質地與豬手不同,不宜浸得太耐(越耐啲肉越實架)。

:用新鮮雞整梗係好食啲啦!

回應 (4)
我要發表
2016/04/02 09:33:44 回覆

謝謝大家!我地都係鍾意醉醉地,下次加入鳯爪同滷。

wongi
wongi 2016/04/01 22:47:07 回覆

送上好美味豬手星星!

2016/04/01 21:40:50 回覆

全部都係[賣飛花] {#icono0_25}

2016/04/01 15:25:58 回覆

我食豬手,整好叫我去取啦!我在百記買現成既食咋!只有我同姐姐食,女兒唔食。

user