最忌係內亂

2016/04/13 10:36:45 網誌分類: 時事
13 Apr

政情:民記內訌 搵外人出戰

 

立法會區議會(第一)功能界別議席(區一)過去一直都是由佔十八區區議會四分一議席的民建聯(民記)壟斷,最近民記內部遴選選出由黨內北區區議員劉國勳代表出征。不過,劉國勳能否順利保住議席仍是未知之數,皆因該黨內部對劉國勳出選意見紛紜,有人更反建議由「街外人」九龍東立法會議員謝偉俊轉戰區一,Paul亦承認確有此事,今次民記真係「籠裏雞作反」、「手指拗出唔拗入」!

 

黃國健或漁人得利

 

近日政圈流傳有民記黨員不滿劉國勳出選區一,更有分析指工聯會(工記)九龍東立法會議員黃國健選情勢危,如身兼灣仔區議員的謝偉俊由九龍東轉戰區一,黃國健就可以抹一額汗,所以工記區議員為保「黃」而過票給謝偉俊不無誘因。謝偉俊本身亦是元朗十八鄉瓦窰頭村原居民,形象又較為專業及偏向行中間路線,如果獲泛民主派、鄉事派、工記及不滿劉國勳的民記中人過票支持,相信有一定贏面。

 

謝偉俊尋日承認,最近確有口痕友向他提出過轉戰區一的建議,當中甚至有民記中人,還稱自己到現在才知道民記並非「鐵板一塊」,該黨內部對劉國勳出選都有爭議。不過,對於轉戰區一,他坦言「唔係好大可能發生」,因為他一直行緊爭取多些選民支持的方向,所以如果出面並非風大雨大,無他的容身之所,他都會盡量留在九龍東選區。他還稱,出戰地方選區是一個「偷懶概念」,因為易過以前循旅遊界功能界別出選喎。

 

劉見有暗湧即搏盡

 

雖然謝偉俊暫時似乎對出戰區一意欲不大,但民記「籠裏雞作反」已為該黨響起警號,即使劉國勳經黨內百多名區議員一人一票遴選產生,但相信黨高層都要安撫部分黨員不滿情緒,否則隨時爆退黨潮。據聞劉國勳亦不敢怠慢,不但陸續拜會建制派區議員,更自爆是半個元朗原居民,指其母親是元朗十八鄉英龍圍原居民,疑似向原居民拉票。未知他是否察覺到選情有暗湧,所以要搏到盡呢?

 

----------------------------------------------------------------------

 

現今的香港,容不下中間派(祇能有忠奸派),所以普羅大眾,祇能夠選擇親建派定係親非建派。

 

唔駛講,我係親建派,但絕不是親「梁」派!我支持國家、支持香港政府,祇要佢地做對事便可;無論如何,我唔會支持人收外國錢,幫外人打香港人、中國人-----這是我身為中國香港人的底線!

 

「犯民」為左個人利益,為左爭取繼續連任,可以唔駛做正經事,便可長嘆多四年,派與派之間經已四分五裂;我真係唔希望建制派出現同樣局面。

 

大家可唔可以用香港前途作為大前提,在考慮支持某候選人之時,先放低門戶之見(當然那人必須愛國愛港),祇考慮對方在某選區的勝算呢?

 

即使是現任議員,是否即使冇勝算,仍要勉強留任而繼續參選呢?

 

一直以來,鄉議局在每次垃圾會選舉,都似乎未盡全力(唔好聽啲講句,有幾多原居民聽鄉議局支笛都成問題);如果同是建制派都未能團結,如何對外?

 

睇吓幾個月後嘅選舉:

 

「犯民」現有議員,大部份踏入暮年,佢地黨內都不少聲音希望佢地落台,讓位給年青一輩!當然,講係咁講啫,十幾萬銀一個月,有權有勢,我都唔捨得啦!

 

      有些人與事令人難以割捨
      該放下的還是得放下!
      曾經擁有的 ...
      不代表永遠屬於我
      天空裏的雲彩此刻飄映絢爛...

      卻只是我人生裡的過客 ...

 

年青一輩所謂「傘兵」、「中箭」,有幾多日人(有啲書都未讀完)、有咩嘢社會經驗(連開個銀行戶口都未識)?淨係心口得個勇字,經得起風浪咩?當然,社會有部份人士求變:因為梁政府做得唔好,但唔可以因為咁而否認自己係中國人,更唔應該因為咁而幫走狗辦事,人應該有自己底線。

 

新界東補選結果,其實好多人一早估中!因為新東是新市鎮,選民多是年輕人,佢地很多未捱過咸苦,祇知認同朋輩!想深一層,是他/她們家長同近呢廿年教育問題。他/她們大部份是受保護的一群,祇知不平則鳴,卻未識如何解決問題----「佔?」、燒垃圾桶、衝擊.....可以解決問題咩?

 

做人唔可以淨係識得批評,要識得解決問題;否則變成淨係識得破壞、唔識得建設!

 

我唔係唔贊成俾機會年輕人,但係垃圾會呢個有權立法嘅機關,一定要揀一啲有社會經驗嘅人,唔可以為俾機會年輕人而揀佢地,一些連「蚊」型活動都攪唔掂嘅人,可以做出咩嘢?

 

我祇希望建制派能夠撇開成見,和衷共濟,以候選人的勝算為大前提,為香港福祉作出正確選擇!

 

因為「犯民」令我地冇左選特首權利;身為選民,我地更加要為「垃圾會」選舉把好關,否則唔好講「十年」,香港五年都捱唔過!

 

 

回應 (3)
我要發表
2016/04/13 14:10:03 回覆

同意講法!我也送上星星!寫出我所想!

2016/04/13 12:43:59 回覆

多謝!

wongi
wongi 2016/04/13 11:12:08 回覆

送上共識星星!

籠裏雞作反,不會有好下場的。只會是被宰了!

在既定的模式之下,做好香港,香港的強項就是“食腦”,’轉數‘快。

YY 的看法,我Buy.

user