銀創(0706)東方日報.周維秉

2008/01/03 16:03:37 網誌分類: 問題公司.周維秉
03 Jan

文章轉貼自: 東方日報 dated 3 Jan 08 
文:周 維 秉
專欄:關人股事
  

http://orientaldaily.on.cc/fin/fin_d3cnt.html

 

銀創食白果宜反思

銀 創 ( 0706 ) 擬 斥 資 逾 億 元 收 購 天 津 自 動 櫃 員 機 業 務 的 交 易 , 拖 三 個 月 , 最 終 因 為 銀 創 不 滿 意 有 關 項 目 之 盡 職 審 查 而 終 止 。 老 周 認 為 , 收 購 得 就 得 , 唔 得 亦 冇 必 要 硬 上 弓 , 如 今 好 好 醜 醜 , 總 算 有 個 交 代 。 只 是 , 未 來 管 理 層 有 咩 法 寶 , 以 加 快 擴 展 業 務 , 改 善 業 績 表 現 , 倒 是 投 資 者 最 關 心 的 問 題 。

 

銀 創 本 身 在 內 地 從 事 自 動 櫃 員 機 及 相 關 服 務 供 應 , 並 已 引 入 澳 資 同 業 ─ ─ Customers Asia 為 主 要 股 東 之 一 。 有 了 外 資 同 業 的 參 與 , 本 來 老 周 亦 認 為 可 對 銀 創 的 前 景 改 觀 。 只 可 惜 , 到 呢 一 刻 , 銀 創 的 表 現 還 是 令 人 失 望 。

 

先 睇 業 績 表 現 , 截 至 ○ 七 年 六 月 底 止 中 期 , 銀 創 之 持 續 經 營 業 務 營 業 額 為 3,825 萬 元 , 同 比 僅 增 長 3.8% , 虧 損 2,678.8 萬 元 。 據 銀 創 在 中 期 業 績 所 講 , 公 司 現 時 在 內 地 獨 立 自 動 櫃 員 機 安 裝 商 ( IAD ) 市 場 之 佔 有 率 約 10% , 但 問 題 是 , 市 場 雖 大 , 但 競 爭 亦 大 , 如 何 更 上 一 層 樓 , 作 為 小 股 東 , 單 憑 手 頭 資 料 , 未 必 睇 得 通 !

 

轉 型 遲 遲 未 見 成 效


○ 七 年 九 月 , 銀 創 宣 布 斥 資 1.73 億 元 , 收 購 中 外 合 營 天 津 自 動 櫃 員 機 公 司 中 聯 科 技 ( 天 津 ) 全 部 權 益 , 其 中 1.29 億 元 支 付 予 持 有 該 項 目 75% 股 權 之 香 港 賣 方 , 餘 額 則 支 付 予 中 國 賣 方 。 總 代 價 中 , 1 億 元 將 以 現 金 支 付 、 5,000 萬 元 透 過 發 行 零 息 兩 年 期 債 券 支 付 ( 兌 換 價 為 每 股 0.65 元 ) , 餘 額 則 按 每 股 0.5 元 發 行 4,615.8 萬 股 代 價 股 份 支 付 。

 

當 時 老 周 亦 曾 為 文 , 指 呢 個 項 目 作 價 較 資 產 淨 值 呈 可 觀 溢 價 , 加 上 仍 在 蝕 錢 , 實 有 商 榷 餘 地 , 加 上 交 易 代 價 涉 及 的 現 金 不 菲 , 以 銀 創 財 政 狀 況 , 唔 係 一 個 細 數 目 。

 

結 果 , 交 易 拖 三 個 月 , 上 月 中 , 銀 創 終 於 宣 布 , 因 不 滿 意 有 關 項 目 盡 職 審 查 , 故 已 終 止 有 關 交 易 。 老 周 認 為 , 公 司 在 進 行 收 購 行 動 時 , 深 思 熟 慮 , 實 事 求 是 , 唔 係 壞 事 。 問 題 係 , 如 今 收 購 落 空 , 股 東 們 如 今 依 舊 面 對 公 司 業 務 發 展 未 如 理 想 的 局 面 , 如 何 改 善 業 績 表 現 , 加 快 推 動 業 務 發 展 , 又 是 擺 在 眼 前 的 大 問 題 。

 

眼 見 銀 創 股 價 低 殘 , 業 務 轉 型 遲 遲 未 見 實 際 成 效 乃 主 因 , 希 望 管 理 層 充 分 利 用 股 東 背 景 優 勢 , 在 尋 找 購 併 目 標 方 面 , 要 務 實 行 事 , 免 得 拖 拖 拉 拉 , 萬 一 又 食 白 果 , 最 終 還 是 得 不 償 失 。

 

周 維 秉

回應 (0)
我要發表
user