我真係冇脾氣

2016/05/12 06:36:17 網誌分類: 人物素描
12 May

有一種人,佢地望落去冇咩脾氣,唔會同人爭執同嘈交,呢種人最鍾意做和事佬,萬事都以和為貴,咩都話「算啦!大家唔好嘈!」

你會覺得呢種人冇火,冇做人既腰骨,亦都冇做人應有既堅持。俾人恰到上頭殼頂都忍氣吞聲,就好似一條濕水炮仗,點極都唔會響。

好自然,你睇唔起呢種人,亦都好自然咁將佢地擺響一個不顯眼既位置,攞佢地黎開玩笑,點佢地做野,因為你知道呢一種人,就算將佢地搓圓撳扁,佢地都好似一舊海綿咁,將所有野都吸晒入去,唔會反彈。

但其實,你知道佢地心裡面諗緊既係乜?

你以為我真係冇火?我癲起上黎,連我自己都驚自己呀!

你知唔知我其實一直以黎,都壓抑著自己既心魔,我怕有朝一日控制唔到自己既脾氣,我會走出街去殺人!

你以為我好想做和事佬?你以為我真係俾人恰到上頭殼頂都唔出聲?

你地錯哂啦!

我好清楚自己既能力,一隻手指已經可以插盲你對眼,一條鎖匙可以割斷你條頸動脈,用力一扭,就可以扭斷你條頸椎。

我真係好怕大家講手既時候,我會唔小心而殺左人!

我唔係冇火,更加唔係因為懦弱,而唔敢去同人嘈。我只係覺得人生在世,訴諸暴力係冇好結果,我唔想被人傷害,更加唔想傷害人。

我明白忍一時風平浪靜,退一步海闊天空的道理!

我唔係冇脾氣,我只係唔發出黎!

回應 (2)
我要發表
383383
383383 2016/05/12 10:31:22 回覆

是:從不再和人打架

383383
383383 2016/05/12 10:30:02 回覆

哈…

我小學時,因為自衛,和一個同學在一個地盤打起來,對方手持有釘的木棒攻擊我,我閃開後,成功將他的頭抓緊,拖跌,並狂撞他的頭落地。

結果,我勝了,不過,沒有感到半點開心。他入院了。

之後,我就從來和人打架,也沒有和任何人吵架。

暴力,不能解決問題,只會產生更多的問題。

和諧生活,不是更好嗎?有事,找警察求助啦。

user