Pu tong Hua

2008/01/08 23:13:01 網誌分類: 生活點滴
08 Jan

今天,一個馬拉婦人來到櫃枱,用那又咸又淡的普通話向櫃員詢問。可憐的櫃員識聽唔識講,硬着用廣東話搭夠。

那婦人聽不懂,竟然破口大罵,說:妳不懂普通話,不應該坐在這裡。老鼠當時剛站在旁邊,本想幫口解圍。但這婦人仍喋喋不休,不停在罵。

我EQ是零,就偏不用普通話跟她說,卻用英文說:

"Why don't you speak English"

那婦人收口了,語塞。最後由另一位櫃員來解宭。

兩點問題:

身為櫃員,應多充實自己,若然不懂,應即求救,而不是自說自話。

作為顧客,不是絕「對」,更不應姿意侮辱。

Anyway, once again : Why don't you speak english。

回應 (5)
我要發表
2008/01/10 02:25:30 回覆

我都好怕聽D唔咸唔淡嘅廣州話

好心D大陸人就講番普通話啦,學人講廣州話又唔識講淨係識聽有咩用喎,搞到我完全聽唔明!唉...

有個同學媽咪係大陸人,佢話我講嘢好串,係一個地道嘅香港人

我都唔知點答佢......

2008/01/09 17:19:47 回覆
我會冷眼旁觀嘛........
淺雪
淺雪 2008/01/09 09:19:24 回覆

咁.呢位銀行職員就學到野.以後佢會充實自己.至小都唔會遇事手足無措.

2008/01/09 08:26:46 回覆

普通話真是不學不得了,識聽唔識講真是有点奇怪,是否職員沒信心呀?

2008/01/09 08:23:40 回覆

那名櫃員因沒有好好充實自己,不懂說普遍話,更沒立即請上司幫忙,只顧自說自話,當然是她不對啦!

但那名馬拉阿姆,不應侮辱人,在別人地方,應該尊重別人的方言,怎可以,硬要吃人跟她說唔咸唔淡的普通話ga....

你說得對!    Why don't you speak english。

(你向嗰位阿姆講呢句說話,都好串喎!) 

user