香格里拉「香宮」

2016/08/03 16:06:36 網誌分類: 講飲講食
03 Aug

尋日午間一時,天文台才改掛三號風球。我地幾個姊妹(當然唔係親架啦)一早約左去大學站愷悅酒店「沙田十八」午餐。前一晚,天文台預告晚上會改掛八號甚至更高風球,律師在群組講左:如果尋日朝早八號以下,便在尖東香格里拉酒店「香宮」午餐,如果仍是八號風球,便改在今天同地晚餐。

當時我心想,何解會改在市區食?因為除了我,其餘五位姊妹都住在東鐵沿線;我諗:可能佢地諗住淨係我冇揸車,就我掛!

尋日十點幾仲係八號風球,而且天文台亦預告八號風球會維持至午間,所以我咪將約會改左今晚晚飯囉!誰知律師來電,佢話反正中午都改掛三號,決定照食喎!

對我來說,冇所謂啦!我同「哎呀大仔」都試過八號風球北上操曲啦,有咩嘢問題啫?反而依家啲後生,又驚俾風吹落海、又驚落雨濕身會病....我地呢啲老骨頭,反而天不怕、地不怕....至驚冇得唱歌!死淨把口。

八號風球除左「打的」都冇車可乘。不過,你估「打的」就一定截倒車咩?我地約左十二點半,我十二點出門口,兩個可能:十二點十分到達、或者遲到,視乎搵唔搵倒的士搭囉!都唔係咁順利,行左幾條街至載倒的士,我諗住最壞打算係行路去,半個小時一定可以到達!

L總監接載其他三位姊妹,從錦繡花園出發;律師住大圍,佢有車我唔駛擔心。

十二時四十分全人類到達。我問律師:何解改響尖沙咀?(心裡面原本有答案架)

律師:因為Y校長覺得「沙田十八」啲餸越來越咸,所以改嚟呢度。(哼!居然係呢個原因。)

我:我仲以為你地咁照顧我添!我真係唔應該以自己之心度你地之心嘅。(其實尖東都唔算就我架!好吊腳:行去又遠、搭車去?除左的士,又冇車可乘!不過,如果唔改地方,我一定唔去,那時未有火車,山長水遠打的去食午飯?真係唔好客氣----我一向唔食午餐架!)

我地六個人叫左個點心套餐:(續位計)

菊花杞子茶:茶味冇咩嘢特別,特別在果個米通瓷杯,晶瑩剔透。

點心:素餃、蝦餃、菠蘿叉燒包----點心做得精緻,好好味!

因為律師喜歡食雞,呢個餐冇,所以我地加左半隻「欖角焗炸子雞」,因此每位送一杯鮮搾果汁(半隻雞又唔記得拍照,算啦!反正佢唔屬於呢個餐)

呢個湯我唔知咩嘢名:似係灌湯餃,加左金蟲草同花膠。料好足!不過「珍妮校長」響隔離輕聲講:啲湯咸左啲! 我答:係!

律師聽唔倒,佢:啲湯好甜!

所以口味嘅嘢....我:你所講嘅甜,即係我地所講嘅咸!

蘆筍炒鮮百合帶子:有水準!

右面嘅係「百花釀冬菇」,左面嘅係加左調味嘅「玉子豆腐」,味調較得唔錯!

登、登、登、登!貴嘢出場啦:鮑魚珍珠雞。隻鮑魚唔細,又稔又滑!反而珍珠雞我覺得咸左少少。

呢個餐連甜品:芒果布甸。除左我,佢地改左食杏仁露。

其實呢個餐份量好足,根本唔駛加果半邊雞!不過,喜歡食咪叫囉,何必難為自己?又唔係餐餐咁食!

總括嚟講,呢餐都幾合意!因為一點改掛三號風球,L總監下午要返工;律師乃自由人,佢話打電話番寫字樓睇吓有冇人返工先,如果冇人返、佢返,其他人就有壓力,咁就唔好啦!

食完餐飯經已改掛三號風球(那時是兩點半),我叫佢地唔駛理我,我自己搭幾個站巴士返屋企便是。

回應 (6)
我要發表
2016/08/08 10:46:27 回覆

Cinderella:以前響yahoo寫網誌,有邊位網友來訪都知道;頭條網少左呢樣嘢!真係失覺晒。

2016/08/08 01:32:26 回覆

我經常都有黎睇妳ga 只系未試過講野 所以妳唔覺lor

2016/08/05 06:16:48 回覆

多謝到訪!

2016/08/05 04:17:29 回覆

打風落雨都有朋友關照,樂也融融

2016/08/03 20:12:31 回覆

我想食呀!

383383
383383 2016/08/03 16:43:47 回覆

流口水…

user