垃圾會論壇

2016/08/22 10:59:26 網誌分類: 政治
22 Aug

首先向大家致歉,因為我曾經講過唔會再睇港台製作嘅節目,尋晚電視七點幾果段時間真係冇嘢好睇,即使係個垃圾台製作嘅垃圾節目都焗住睇左幾十分鐘,才可以轉台。

不過,唔睇尤自可,一睇把鬼火!尋晚咁啱係「九龍東」論壇。「候選人論壇」呢樣嘢係自有區議會選舉以來便有舉辦嘅,當年攪呢樣嘢我都有份做蠶蟲架;因為第一次攪選舉,候選人響區內冇咩嘢人認識,希望透過公開論壇令選民對候選人嘅談吐、抱負、性格增加認識,從而作出正確選擇。

當年嘅候選人論壇,我覺得某程度上的確達到以上目的。但係,時勢變左、人嘅質素變左、選民嘅質素亦變左,呢啲論壇其實真的有如雞肋:食之無味、棄之可惜!等如「垃圾會」咁之馬---點會諗到依家啲選民鍾意睇掟杯、掟碟、抬棺材、拉布之類嘅場面啫!有咁嘅觀眾,先會選出咁嘅質素嘅「議棍」啫!

觀乎「九龍東」嘅候選人質素:正如果位由頭到尾都係黑社會大佬形象果位話齋:「點解依家啲候選人質素咁差」(大概係咁講)?」

哈哈!咪因為有佢囉!

嘩!以前果啲論壇,候選人固之然會互相質詢,但係一樣以禮相待;曾幾何時,有候選人可以響論壇度公然用粗口鬧人?質素低、唔係因為佢咩?不過,太冇火花又冇嘢好睇嘅!不過,正如我經常講果句:「鬧人唔一定要講粗口」啫。

還有某候選人公然在論壇支持「港毒」?有冇部門會跟進?全港市民可以做證喎!

「民主黨」講來講去都叫人答佢支唔支持查CY,但係人地反映問佢支唔支持調查收受「黑金」嘅黨員,佢又唔答。我支持一切正義、尋找真相的行動----包括查CY、查「黑金」、查法官有冇偏幫.................

依家啲論壇衰過去街市買餸,製造噪音!自問聲唔夠人大,千其唔好參選!否則你有你講、人家有人家用把聲蓋過你講嘅嘢,冇番咁上下定力,好容易唔記得自己講緊咩嘢!講起呢樣嘢我又要俾個like阿「李思傿」喎---佢可以自己有自己講,唔受隔離左右騷擾!我唔係佢個選區,我冇票可以投俾佢架。我亦唔係「九龍東」選民,真係執番身彩!

講真吖!我依家都未諗定投唔投票。咁嘅質素,唉...唉...唉!

祇要打果把唔係「黃傘」,就得架啦!

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/22 11:31:50 回覆

說得真好!

{#000000000.jpg}

user