危城

2016/09/03 11:52:22 網誌分類: 政治
03 Sep

剛過去嘅星期三,我同「哎呀大仔」北上操曲,其中一首係「潞安州」,故事講述將軍陸登孤守潞安州數月,因苦盼朝廷救兵不至,知城危在旦夕,乃回與妻訣别,囑妻擕出世方兩月之幼兒陸文龍逃奔,祈為陸門留下一脈。陸妻剛烈不從,將陸文龍付托乳母,與陸登慷慨赴死故事。

曲詞其中有一句,陸妻問丈夫:「看今夜危城不保,將軍決與城共存亡嗎?」

--------------------------------------------

香港近呢廿年真係多事之秋,「正苦」冇用、「廉署」又唔知做咩?良好市民除左左一句「無奈」、右一句「無奈」之外,真係唔知可以做咩?

「垃圾會」有幾咁冇用,大家有目共睹!咁又點?選錯佢地,一捱就要捱四年。「祥仔」金句:人生有幾多個十年吖?睇嚟依家要改作:人生有幾多個四年吖?

區議員無決策力,殺傷力有限!但係「垃圾會」議員,除了花去大量納稅人金錢之外,還可以握殺香港於無形!

尋日中學同學聚會。今次與上一次相隔祇兩星期,因為有位移左民嘅同學剛回港,而期後三個月同學們陸續出門,下次聚會可能要等到聖誕節。我呢班同學大部份住響「新界東」,亦多是退休教師。佢地可能都睇左「屈穎妍」這篇文章:

http://blogcity.me/blog/list_blog.asp?f=UGIXMQ49WH241178

一齊問我:「垃圾」我梗係唔食啦,但係「雞肋」可以點揀?

雖然我住響「九龍西」,自問對各區候選人大部份都認識;既然佢地問到,我梗係詳細分析俾佢地聽啦!但係我唔會指明叫佢地投何人,祇講出我所採用嘅篩選法,同埋叫佢地唔好浪費保貴的一票投給全無機會的候選人。

---------------------------------------

回程時,得知有幾位「飯民」候選人棄選,好明顯係有鬼啦!參選時其實有退選機制----在載止提名前都可以退選。早前「新界西」果位仁兄棄選,我也曾加以分析佢棄選動機;而今次集體棄選,當然唔會係個人決定啦!

早前報章報導,「李漢奸」與某候選人朝見「死肥佬」,不久便發生此事,很難唔令人聯想到係「死肥佬」出嘅鬼主意!唓,鬼主意都要有人buy先至得架!呢班嘢雖然同屬「飯民」,但係「飯民」都各懷鬼胎架,點解會聽佢支笛?唓,你唔知「有錢駛得鬼推磨」咩?「公民袋」又好、「民主袋」又好、「工袋」又好....一個二個都收過「黑金」(祇係廉署放生佢地啫!何解?難道廉署都收左「黑金」?有咩嘢出奇啫?「貪湯」開左個頭,人地見冇事,咪跟尾囉!錢嚟架,執輸行頭慘過敗家呀!)

柳玉柳(陳季常老婆呀)話齋:偷一次未為偷,你仲想偷幾多次呀?

咁收一次未為多,錢梗係多多益善啦!

香港今日攪成咁,要怪咪怪「正苦」(蜀中無大將)、怪「廉署」(收同受都冇事)、怪「司法獨立」(犯法祇輕判----咁梗係睇吓你係邊個啦)囉!

----------------------------

明日便是四年一度「垃圾會」選舉,今次再輸,又要等四年啦!即使我地呢啲良好市民肯做「陸登」,願與香港共存亡,都要「正苦」配合至得架!「正苦」咁差,縱容左佢地咁耐「「正苦」再唔發奮、「阿爺」再唔出手,我驚香港會好似「潞安州」咁、好似陸登咁,死得好慘!

今年救唔倒,四年後更難!人地依家經已開始響小學度播「毒」,呢班人仔依家未夠秤做選民,「正苦」唔阻止,等佢地做左選民,香港唔死?你問我啦!

回應 (0)
我要發表
user