又有矛招?

2016/09/04 14:27:44 網誌分類: 政治
04 Sep

我成日都話:政治係黑暗嘅!但係咁又點?我地都局住活在黑暗中啦!

今日投票日,剛剛行過兵家必爭之地,嘩!果班「社聞?」一個二個面目猙獰,叫聲拆天,叫人唔好投邊個!正常嘅候選人祇會叫人投自己,所以呢班係唔正常嘅??囉!

剛收倒一個whatsapp:頭先我朋友投票,D人比個紅印佢,平時投票係黑印(我今朝果個都係),我朋友要求換左好耐D人先肯處理。

我唔清楚會唔會有紅、黑兩色選擇,照計應該唔會;除左黑色,所有顏色都不能接受。不過,自八零年代起、直至我退休前,每次選舉我都有參與;其實我認同票站職員有些是某些政黨的支持者(甚至係刻意參與選舉工作做內應),至於會唔會做假?哈哈!真係好難講。

但係,如果祇有黑印,而你用左紅印(或其他顏色),你以為投左票,但結果變成廢票,咁咪死?唉!你話幾咁黑暗吖?點解唔可以光明正大咁做人播?無法啦,佢地都唔係人!

再舉個例吖!遇著啲眼又矇、耳又聾需要協助嘅,你叫佢選張三,協助你嘅職員幫你蓋上李四,都冇仇報架!所以,自己小心囉。

經過左咁多屆選舉,選舉事務處整個流程,其實不同黨派都好清楚;「佔中」期間,大家都看得見公務員中亦不乏「黃絲」!選舉需要大量人手,所以當天工作人員來自五湖四海,真係咩嘢人、咩嘢事都可能會發生架!

個人認為,如果真係發生與過去不相同的情況,首先應向票站主任查證;如果不得要領、或者仍有懷疑,應即時致電選舉事務處澄清(28911001---不過,接聽電話果位仁兄/仁姊又是否中立嘅呢),亦要記下有關職員姓名、所屬投票站同時間,以便調查,千其唔好賊過先興兵!因為如果有人做假,便要即時送佢上路。

回應 (3)
我要發表
383383
383383 2016/09/04 16:39:35 回覆

我見到,投票站內,有一個警員站駐。高呼警察,他自然會進來查問。

似乎,只要即時發覺,要舉報,很容易。只要高呼警察就可以。

2016/09/04 16:09:12 回覆

要有人知,仲識得即時舉報至得!

383383
383383 2016/09/04 16:02:45 回覆

如果有選舉人員,會不合規格的印給投票人,影響選情,是嚴重罪行來的啊!

為何,不報警?

user