現代「友情」故事

2016/10/09 07:06:08 網誌分類: 生活
09 Oct

早兩晚同姪女打邊爐。我問:「你好似尋晚剛與朋友打邊爐,今晚又打?」打邊爐係佢提議嘅。

不過,我隨即補充:「你響上海工作時,差不多一星期打足七晚;連續兩晚打邊爐濕濕碎啫!尋晚幾多人?」

姪女:「有成十個人架!尋晚食脆肉鯇魚..」

我:「脆肉鯇魚唔好食!」

姪女:「係囉!得個硬字。食食吓有位女性朋友給魚骨插入牙肉...」

我:「掹番出嚟咪得囉!亦唔關食肆事,係佢自己唔小心啫。」如果佢俾留在魚咀嘅魚鈎(舉例啫)整傷,咁又唔同!

姪女:「掹唔倒呀!佢要去「養和醫院」,去到才發覺冇醫生(咁奇),又再去「東區醫院」急症室至攪得掂!」

我:「你陪佢去?」

姪女:「冇呀,我地都冇去,佢自己去咋!」

我:「吓!你地咁都得!」

姪女:「我尋晚返嚟(我瞓左)諗吓諗吓,都覺得有啲問題...」

我:「你果啲係咩嘢朋友?你中學同學?」姪女響香港讀到中四才移民美國。

姪女:「唔係!我地大家咁啱響唔同時間,在上海同一機構工作。」佢地全部都已回港。

我:「哦!咁即係舊同事啫。如果當對方係朋友,我唔會咁做囉!如果冇其他人主動陪佢,我一定會!點可以由得一位受左傷嘅朋友咁無助架?」咁即係大家都冇當對方係「朋友」!

姪女:「其中有位仲有揸車添!」咁大家認為呢?

在以下情況,我可能有唔同諗法:

一. 當事人堅持自己攪掂!有咁嘅人架。

二. 當晚得三個人食飯!叫左嘢食,剛開始便出事---如果一位要去急症室,另一位又要陪佢去急症室,剩下果位要獨食:咁都好慘啫!要不,一齊埋單送佢去。我相信可以同食肆講,未上桌的食物扣除;如果我係果間食肆話事人,我都落於咁做,講到尾個客都係響自己地方出事!

姪女表示:「當時真係冇人諗過要陪果位「朋友」去醫院!」

我心諗:果啲咩嘢人嚟?「港女」?永遠唔會替人家著想?

如果響街度見倒有人暈低、唔舒服....即使唔識嘅都應該伸出援手啦,何況係識嘅?想當年某早,我返到寫字樓附近,見一「迷幻嬌娃」瞓左響酒樓外,我都會叫救護車,陪到車嚟、睇住佢上左車至返回寫字樓。一個女人不醒人事瞓響街,咩嘢事都可以發生架馬!

係時候要教吓姪女:「你事後諗倒有問題,都仲有少少良心;但係將人比己,如果當時出事果個係你,你是否樂意見倒咁嘅處理方法?」

人的一生,有能力幫人、總較要人幫來得幸福!

回應 (0)
我要發表
user