「青政」應定為反中亂港非法團體

2016/10/18 06:30:46 網誌分類: 政治
18 Oct

聽其言、知其行,「青政」由成立至今一直都係反中亂港、鼓吹「港獨」的非法團體。依家選出果兩件(用個「件」字係因為我認為佢地係垃圾,基本上應該丟棄在垃圾箱內、再送到堆田區處理,唔應該留響度污染香港環境!)響宣誓就職時講出/做出啲咁嘅嘢,根本天理難容!

此團體成立至今,有咩嘢好事做過?佢地鼓吹「港獨」,可算不容置疑;另外果個「少理老鼠」一樣,掛住羊頭賣狗肉,響大學誤人子弟。衰就衰在呢個「正苦」唔爭氣,明知佢地係咁、但因為佢地夠膽簽果份「確認書」,所以「正苦」俾佢地入閘。咁樣做其實對「涼天奇」唔公道,佢衰得嚟仲叫做有啲原則吖,呢幾件係跪地戲豬乸,連「的多」風骨都冇!

再睇番果幾件嘢,在選舉論壇進行期間,無時無刻都在鼓吹「港獨」(「正苦」都唔做嘢,才令人嘖嘖稱奇)!甚麼「自決」?如果佢地肯「自我解決」,咁就真係港人之福咯。

我一直都以為現今嘅八九十後攪成咁,完全歸咎於教育嘅問題;好似霍小玉話齋:阿媽,我依家知錯啦!原來家庭教育一樣出左好大問題。

「禎子」的「X嘢論」,唔係有佢個「臭罌」盲撐咩?冇咁嘅父母、即使教育有問題,家教響某程度上都可以發揮作用,糾正錯誤,問題係佢屋企都有問題吖馬!

我堅持:唔可以俾佢地道歉、或再宣誓了事!再宣誓根本冇意義:祇係俾機會佢地講大話啫!果件「x仲痕」直到今時今日,咪一樣堅持佢果啲發音係鄉音,你覺得佢會悔改咩?

講番「青政」,我唔知佢係根據咩嘢條例註冊?或者佢根本未註冊!一個咁嘅團體(睇佢地出左啲咩嘢臭草就知啦),香港「正苦」仲可以容許佢存在?

上網查證吓,哈哈!原來呢個黨嘅口號係(得英文咋):

You say, I do, We change

大意係:你講,我做,我地改變嘅意思!但唔排除佢地原意,最尾果句係「我地會攪到天翻地覆」咁解;又或者「你指出我地錯,我地會改」!哈哈,幾稀矣!

你知啦!佢地英文發音同理解能力都咁差,正常人好難明嘅。

至於頭果兩句,我會理解成:「市民講得出,我做得到」!依家好多市民都想佢地辭職喎,佢地會唔會?會唔會賴佢地立黨之初,誤解左黨號嘅英文意思呢

全球華人怒火沖天,截至17/10/2016香港時間10時,超過30萬人參加網上聯署,強烈譴責游蕙禎和梁頌恆辱華言論,要求道歉和褫奪兩人議員資格!

對付侮辱中國人的禽獸,絕對不能手軟!請立法會主席、特區政府採取行動!

註:

 

青政,成立於2015年,現時是本土派第一大政黨,在香港立法會中擁有兩個議席,現任議員為梁頌恆及游蕙禎(如果最終冇俾人取消議席的話)。

 

青政是一個主張香港選擇自決,反對香港大陸化或中國化、「抗赤化」,要求「港中區隔」的本土派政黨,成員逾百人,現時大部份為2030歲的在職青年。

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user