強烈反對俾果幾舊垃圾Tick Two!

2016/10/19 08:02:29 網誌分類: 政治
19 Oct

「垃圾會」今次決定俾果六件嘢重新宣誓,即係俾市民一個好強烈嘅訊息:

「垃圾會」係冇用架,咩嘢都做唔倒架!

咁唔該快啲解散個「垃圾會」,唔好再響度浪費納稅人嘅錢

果兩件畜牲,大家都以為佢地係蠢蛋,原來我地係錯架!佢地精甩邊。根據報導(我都唔希望係真嘅):

宣誓未完成 議員照出糧

 

 

【本報訊】雖然《議事規則》規定,立法會議員一日未完成法定宣誓程序,一日都不可以參與立法會的大小會議及發言投票,但由於法例上他們已是議員,依例可照出糧、照開辦事處及照申領公帑營運辦事處和請人,其中現時立法會議員的月薪高達九萬三千多元,預計很快更可跟隨通脹加薪。(呢啲咪係漏洞囉!佢地叻過「條毛」,連會都唔駛開,白逗人工!「禎子」大把時間公數「x嘢」,養埋鴨仔都仲得!)

 

 

《議事規則》第一條,議員若未按照相關條例的規定作宗教式或非宗教式宣誓,不得參與立法會會議或表決,也不能加入任何委員會。

 

不過,根據《立法會條例》,議員只要獲確認當選資格,在新一屆立法會任期開始便是正式的議員。除非有人透過選舉呈請、司法覆核或主席裁決,正式取消其議員資格,否則他們有否完成宣誓,原則上不會影響其薪津福利。(多謝選佢地果啲「損民」囉!又要三鞠躬俾佢地。)

 

現時立法會議員薪金為每月逾九萬三千元,醫療津貼每年三萬二千四百元、辦事處營運開支津貼高達每年二百五十多萬元。此外,議員可獲開設辦事處和資訊科技開支津貼,每屆任期最高三十七萬五千元,在任期完結時還有結束辦事處開支及辦事處職員遣散費等津貼。(依家一個二個請埋「郁人」、「涼奇」、「癡蜂」....班「垃圾」做議助,第日圍攻「垃圾會」仲唔成功?裡應外合!)

 

係狼就係狼,即使佢地肯跪地戲豬乸,Tick Two, Tick Three, 甚至Tick Four....最終成功宣誓,但佢地係狼呢樣嘢,係改變唔倒架!

果隻「少理老鼠」仲響度詨辯,叫人俾個標準佢,講慢幾多分、幾多秒才不獲接納!好簡單啫,如果佢上課時用咁嘅速度講書,佢啲學生認為可以接受咪得囉(不過上得佢堂果啲....唉)!「垃圾會」最好架啦,參選資格最寬鬆,聾嘅、盲嘅、啞嘅、有語言障礙嘅、冇語言能力嘅、智障嘅.....大小通吃!基本上有眼耳口鼻,即使唔用得,都冇問題。不過,即使佢果班學生肯夾硬啃左佢,都要校方接受先得;校方唔接受嘅,咪以呢個理由炒鬼左佢囉!無謂俾佢繼續誤人子弟吖。

 

 

還好今次律政司都有所行動!不過,衣家司法界充斥住不少黃官,我對结果都冇咩期望,解散(垃圾會)可能係惟一出路!

呼籲有良心嘅議員離場抗議!

回應 (0)
我要發表
user