謝謝「飯民」!

2016/10/27 15:27:07 網誌分類: 時事
27 Oct

尋日同「阿仔」北上開個唱,懶理香港個「垃圾會」六國大封相!

上午響深圳飲緊茶,姪女在美國whatsapp我:好亂!真人騷,haha!

心諗:你就笑得過咯!

隔岸觀火,梗係好笑啦,好睇過馬騮戲---好學唔學,學台灣!但係普羅香港市民真係笑唔出囉!

心又諗:「垃圾會」淪落如斯,究竟係有「垃圾議員」先、定係有「垃圾會」先呢?

好明顯:係啲議員越來越「垃圾」,攪到人地覺得果個唔係立法會,係「垃圾會」!以前,嘩!我地見倒議員真係肅然起敬架;依家,唉!係欲哭無淚囉,慘不忍睹,想眇佢地!

晚上打道回府,火車上又收倒另一位曲友whatsapp:點解香港變成咁?好明顯:教育問題囉!咁嘅「教棍」居然做左議員?香港唔沉淪就有鬼咯!

回家後第一時間梗係要睇吓發生左咩嘢事啦。

哈哈..哈哈...呵哈哈...哈...

真係要多得「飯民」,點解?

一. 多得佢地攪亂檔,隻「少理老屍」(註)都冇得宣誓,繼續做佢嘅「候任議員」;

二. 多得佢地攪到終止會議,果對畜牲一樣冇得宣誓;

三. 我代「建制派」多謝「飯民」,唔駛佢地郁手都攪掂左!

雖然「垃圾會」秘書處照樣出糧俾果幾隻嘢啫,但係我個人認為如果最終佢地被禠奪議席,已收酬金應要全數歸還。理由係:佢地由始至終未曾宣誓,即未正式上任,亦未曾履行議員職責,所以冇資格出糧!

果條「蟲」真係一隻披住人皮嘅蟲嚟(真係枉為人師,大家有仔女嘅都要遠離「理工」至得---偷嘢又得、倒轉國旗又得、不聽從主席指示都得),次次失控!我都唔明「垃圾會」嘅保安有咩嘢用,根本無法執行工作!

如果係我,我會將佢地幾條友嘅坐椅拆走(當然亦唔會擺放名牌啦),下面掘個孔,如果佢地夾硬要塞自己落去嘅,咪同佢封箱兼釘蓋囉!

睇嚟法庭一日未有裁決,「垃圾會」將無法正常運作!一於停左佢等結果啦,大家都要繼續演戲,但係又冇咩嘢新意---佢地唔悶、觀眾都悶啦!

註:

「阿仔」抗議我叫果隻嘢做「少理老鼠」喎---佢屬鼠,佢恥與果條友為伍喎!我從善如流,一於同佢改名,我想同佢改埋「姓」添!

回應 (1)
我要發表
2016/10/27 18:30:07 回覆

好一句善如流!老鼠很精靈可愛,點會如此蠢純!

user