Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

《JobMarket》星級講座 搵筍工無難度

2016/11/17 10:11:04 網誌分類: 生活
17 Nov
        年尾係跳槽高峰期,唔少打工仔都尋找好工資訊。Kelly知道星島新聞集團旗下嘅招聘媒體《JobMarket求職廣場》,喺昨日舉行「優質企業招聘日」,場內提供大量不同行業嘅筍工,仲有幾場星級講座為大家傳授見工心得,反應熱烈,搵好工,冇難度!

        「招聘日」喺旺角康得思酒店舉行,有逾三十間優質企業參展,當中有多間大企業,例如香港空運貨站、機場保安、香港警務處等等,提供醫護、藝術、管理、等熱門行業筍工,即場面試及申請,場內各個攤位人頭湧湧,反應熱烈。除此之外,場內仲有免費履歷表諮詢、又有實用講座講解求職心得及注意事項,個個到場人士都好專心咁聽專家傳授心得。

        人事顧問公司KellyServicesHongKong在場講解見工面試注意事項,講者Sara同小妹分享見工心得,佢話求職信唔使寫太多,四至五點突出自己上一份工嘅成就即可,而面試個陣最好先預備一至兩分鐘自我介紹,講下自己上一份工嘅成就,自己嘅性格,盡可能表現與其他求職者唔同,咁就畀到面試人員深刻印象。咁實用,大家搵工一定一擊即中!

        KellyChu

        
■大家都睇緊有咩筍工。
■大家都睇緊有咩筍工。
■現場提供即場面試招聘。
■現場提供即場面試招聘。
回應 (0)
我要發表
user