陳冠A狂言:貼相無罪!

2008/02/02 04:13:04 網誌分類: 娛樂
02 Feb

方向好野丫!居然咁留意「自拍陳」的blog,一個標題殺晒全港報紙:陳冠希狂言「要怨就怨呢個遊戲,唔好怨玩家」。

但,you know,我就不嬲唔睇方向既,所以呢,我真係睇完條題、望左兩眼個引言就算架喇。慢慢諗下諗下,咦?有景轟喎!

「要怨就怨呢個遊戲,唔好怨玩家」,佢呢句野所講既「遊戲」,係指one night stand?喂,家陣邊個怨你唧?譚詠麟話架嘛,自拍無罪,轉貼先有罪嘛!(詳見:究竟邊個不道德?

呢件事,不外乎就係one night stand和發放淫相呢兩隻game,咁,呢句野所講既遊戲,唔通……唔通……係指發放淫相?

原來佢既意思,係「要怨就怨發放淫相呢個遊戲,唔好怨網友」。

哦~明晒!

你梗係睇唔過眼條友仔因為窮而被人還柙監房咁Q耐(詳見:窮,就係罪!),出聲講句公~道~說話哩!

陳冠A,我對你有D改觀喇!

回應 (0)
我要發表
user