圓一個咖啡夢

2017/08/26 04:37:54 網誌分類: 人物素描
26 Aug

香港寸金尺土,如果無資金雄厚嘅後台撐住,想開間舖做自己想做嘅事,一啲都唔容易!

「80後」咖啡師Chris,自從讀大學嗰陣,已經朝住開精品咖啡店嘅夢想進發,就算世界幾現實都好,都會諗辦法做好佢。

佢大學畢業後,做咗兩年文職工作收入,生活穩定,但刻板嘅工作,令佢開始反思自己到底想要點樣嘅生活,向來鍾意飲咖啡嘅佢,眼見香港被集團式咖啡店壟斷,即使有精品咖啡店,亦唔似得南韓或者台灣咁,開到一街都係,點解香港唔得?

自此Chris日思夜想,腦海不斷浮現關於咖啡嘅問題,終於,佢決定毅然放棄香港嘅一切,遠赴韓國學習咖啡烘焙沖調技術,以及當地咖啡文化成功的原因。

由於韓文唔算流利,難以同當地人溝通,成為首要難關。好彩喺韓國打工嗰間Coffee Shop嘅老闆娘,好熱心幫忙,不但無嫌棄佢韓文唔叻,仲好肯教佢,成日提醒佢唔好盲目追逐潮流,永遠要記住初衷,努力完成目標。

由乜都唔識,到慢慢掌握到點樣沖調一杯優質嘅精品咖啡,過程中經過不斷重覆又重覆的失敗再嘗試。起初Chris未掌握到拉花竅門,唯有將勤補拙,返工嗰陣不停練習不特止,有時放工都留喺鋪頭繼續拉。

唔知係太心急定係太攰,試過幾次拉拉吓花,拉到手震要停工休息,當時真係好難受,令佢懷疑自己嘅能力。慶幸咖啡店嘅同事會互相扶持,充滿正能量嘅工作環境,令佢慢慢忘記失敗帶來嘅失望,反而更加珍惜每個學習嘅機會。

回港後,Chris同家人合資開設咖啡店,深深明白到「創業難,守業更難」,要做到收支平衡,令佢好大壓力,偶然遇上生意唔好,就會有來自四方八面嘅意見「你咁做唔得架」、「不如加啲乜乜物啦」。

Chris開頭都有掙扎過,考慮為救生意,去改變店舖風格或營運模式,但後來反思自己為乜要開咖啡店,佢唔係為咗要搵好多好多錢,如果為搵錢,佢唔需要開咖啡店,大可以做返之前份工,得閒去飲杯咖啡就算, 點解要離開一份穩定嘅工作去冒險? 原因好簡單,就係因為好鍾意咖啡。

就算世界幾現實都好、有咩困難都好,都要勿忘初衷,唔使要求自己可以改變世界,但唔好畀世界改變自己。

要keep住那團火,要繼續圓一個咖啡夢!

图片可能包含:一人或多人

回應 (0)
我要發表
user