懶洋洋的上午

2017/11/28 13:07:08 網誌分類: 生活
28 Nov

這個星期很忙碌。忙甚麼?尋晚出騷,唱兩首,之前要準備衣衫、珠耳盛,尋晚正式演出自然好大壓力,仲要同老倌同場喎!晚上與曲友食埋宵夜,返屋企仲要由頭洗到落腳,之後又要等頭髮全乾才能就寢,那時已是零辰三點。

不過我一向習慣,無論幾夜瞓,最遲第二朝九點便起床;瞓得六個小時,自不然烏吓烏吓,不過仲要做善後工作----收拾衣物、做面膜、如常去買餸....跟住又要準備今個星期五、六與加國網友幾年一聚及曲友的唱局歌曲,加埋加埋有十首,有咩嘢法子唔忙,不過,又好似係攞嚟忙咁!

下星期高山又有演出。不過,今次冇咩壓力,因為唱番同一首曲,祇係唔同拍檔啫!再者,一次生、兩次熟,easy job啦!

 

回應 (1)
我要發表
2017/11/29 01:01:20 回覆

加港唱局是星期五呀!

你下星期駕輕就熟,當然無压力!我就压力很大呀!珠(豬肉)玉前呀!一

user