2018:新一年,新目標

2018/01/01 08:43:32 網誌分類: 生活
01 Jan

2018年第一日,祝大家元旦快樂,香港繁盛寧靜。

學「阮」(中樂樂器一種)學左大大話話三年,並無寸進。原因係:個人始終喜歡唱歌多過玩音樂!大部份時間都用左響研究歌藝度,實在唔想花時間練習樂器,依家祇係每週上課果一個小時先玩吓件樂器,有進步至奇!雖然老師多次叫我上埋練習局,但係一上便要四個小時,我腰骨痛,唔坐得咁耐,又唔係等住以玩音樂搵食,何必攪到咁辛苦;老師叫左幾次、見我冇反應都放棄咯。唱歌又冇問題喎,因為係企響度唱吖馬。

月前「雲師叔」致電,問我28號下午有冇時間?因為我師父響西環長者中心教授粵曲,28號會響中心攪個「騷」,讓學員有機會現場表演。我會錯意,問:「吓!唱歌?邊個同我唱?」

師叔:「唔係唱呀,你學左「阮」咁耐,搵你玩阮呀。」

我:「吓!咁大件事?我未正式夾過band喎!我驚玩死啲學生喎。」

師叔:「你學左咁耐,係時候踏出第一步啦。」結果咪硬著頭皮---上囉!

好彩!原來師父搵左啲正式音樂師父(基本上都係我地華山派(馮華徒弟/徒孫)同門),我係搭單嘅啫,咁都冇咁驚。頭架(team leader)係「保哥哥」,呢個名係我「安」嘅,不過其後所有人都跟我咁叫,佢本人又好受落喎。

保哥哥從內地來港定居約十年,為人不苟言笑(幾似我喎);過往見佢都係師公生前約我練曲、搵佢玩二胡傍住我唱;除左大伙人飲茶/食飯之外,真係冇咩兩句。後來師公健康情況轉差,冇幫我操練,所以我與保哥哥真係好耐冇見。不過佢來港之後,一直是我師父上課的御用樂師。

我呢個「南郭女士」(註),難得「保哥哥」咁好招呼---自動幫我個阮調音,又幫我搬埋椅坐響佢隔離----嘩!好大壓力呀:我玩錯佢一定聽倒!呢個都唔係最大問題--我唔希望因為我出錯而影響大局!

哈哈!無驚無險,玩到五點---不過,腰骨真係好痛呀:我未試過坐兩個鐘、又兩個鐘咁長時間架。(中間有10分鐘---方便囉)

Image may contain: one or more people and people sitting

老師啲學生實在客氣,既請食午飯、又請食晚飯:淨係呢籠「波士頓龍蝦蒸糯米飯」經已夠大堆頭---未試過咁食:原來咁樣蒸呢種蝦好鮮甜,好過用上湯或者芝士/牛油焗。

Image may contain: people sitting and food

晚飯時,保哥哥一直問我好多問題----響邊度學阮、學左幾耐、每星期上課時間...跟住又問我其後返屋企搭咩嘢車?

我:「附近個地鐵站從地面行到月台都好遠,而且又要轉兩次車,我寧願搭隧道巴去油麻地轉車。」

保哥哥:「一於跟我搭隧道巴啦!(跟住叫埋我師父)你都搭隧道巴啦。」奇怪,我師父又咁順攤、聽佢講嘅。

上左車,佢地兩人坐響我左右兩旁。

保哥哥:「Van,不如以後你師父上課果陣你嚟埋,等我帶住你玩阮啦,咁樣你進步會快好多,你依家練習時間太少,再多幾年都難有進步!你唱歌咁精靈,你俾啲心機學阮,一定會成功架。阿?(某師叔)就唔得啦,佢有次嚟玩、玩到震藤藤!」

我:「哦!阿?出街都會盪失路架。我驚我玩得唔好,影響你咋!」

師父加把咀:「你嚟埋係好架!因為學生交功課係學一段、唱一段,咁同一段曲你咪可以操練多次囉!上課祇得兩小時,你唔駛驚腰骨痛喎。」咁佢地亦講得有道理。此情此境,令我想起當年拜師的前塵往事:

當年我搵師父(當時係我老師)執私鐘(單對單上課),下課後,我習慣請老師同玩洋琴/二胡嘅師伯(已離世)飲下午茶。某次佢兩人不斷游說叫我拜師;雖然拜師不久師伯便過身,但我與師公、師婆及師父一家相處十多年,真有點像家人,我相信此乃緣份。

諗諗吓:我覺得佢地今次係早有預謀囉!不過,佢地又講得啱嘅,反正我都學左幾年咯,係時候加把勁,無謂學到唔湯唔水吖!此非我個人風格。而且,保哥哥當日安排我坐響佢隔離,應該係觀察緊我,睇我得唔得啫!我估我差極都有個譜掛---我玩音樂基本上抱住敵不動、我不動心態(唔會搶先),偶爾玩唔切嚟,我可以停下來,響啱嘅位夾番音樂,咁樣做唔會影響人。豈馬我都算係可造之材掛!(沉思)(唔係老鼠架!我上課的老師都曾經咁講,祇不過我以為佢係想我上多一班、當時又冇咩嘢動力令我say yes咋)

好!新的一年,一於放多點時間玩阮,希望可以更上層樓---真係煲倒煲「老火靚湯」出嚟。

============

註:南郭先生:齊宣王愛聽,便號令向全國召集三百名吹竽好手為他吹竽。已召集到二百九十九名,尚缺一名時,南郭先生主動來到齊宣王面前自薦,也成為了三百名樂師之一。但其實南郭先生吹竽很難聽,為了不被別人發現,南郭先生便將豆子塞進竽裏面,不讓竽發聲。由於齊宣王喜愛聽合奏,且南郭先生又善於裝腔作勢、阿諛奉承,所以他不但一直沒有露餡,反而深得齊宣王的歡心。可惜好景不長,齊宣王駕崩齊愍王繼位,齊愍王不喜聽合奏,而是喜歡聽樂師們一個一個的單獨吹奏。眾樂師於是推舉了先王最寵愛的南郭先生率先吹奏,南郭先生原形畢露,最後偷偷地溜走了。

回應 (1)
我要發表
2018/01/01 15:06:58 回覆

老火靚湯?蓮藕煲綠豆,好飲!

user