財政預算:會唔會派錢?

2018/01/23 07:26:12 網誌分類: 經濟
23 Jan

財政司司長陳茂波將於下月公布《財政預算案》,行政會議成員兼工聯會立法會議員黃國健出席電台節目時表示,今年庫房盈餘龐大,估計有1300億至1500億元盈餘,相信政府有能力在應付長遠開支的同時,向市民派錢,還富於民。

香港市民見澳門政府年年派錢,真係眼紅架!特區政府也曾經派過幾千銀,但係並非好評如潮---講真吖:弱勢政府,做咩嘢都有人彈架啦!

派錢?就算真係有得派,點派好?有身份證就派、還是選擇性派?

有身份證就派,一樣惹來非議:不少人根本對香港冇貢獻---新來港但取得身份證、搵倒錢但係瞞稅....何解有著數佢地都有份?

選擇性派:有份攞綜援?長者?市民會認為佢地唔做嘢、唔交稅、對香港冇貢獻,又何解有錢攞?

早兩日律師請我與幾位教育界朋友午餐,律師認為最好係退稅。我認為咁樣做交稅交得唔多、或者窮到連稅都唔駛交嘅,咁咪咩嘢著數都冇!

教長們則認為:最好係減免差餉。咁淨係有樓人士得益至喎!其實冇咩嘢安排係可以滿足全世界嘅,我簡單啲:見人就派錢啦!唔駛理佢地有冇貢獻啦:「垃圾會」每年浪費唔少錢養班垃圾,不如人人派錢皆大歡喜好過啦!

回應 (0)
我要發表
user