由老番豬噏講起

2018/01/27 00:11:48 網誌分類: 講人自講
27 Jan

看似胡亂發噏風

原來內裡暗藏弓

嘴巴健全塞心眼

老點無力嘆詞窮

 

在去年嘅男驚大屠殺紀念日、得意豬駐紅家總代表(下稱豬代表)發文教導龍族點樣學會去原諒別人。豬代表以“加害者的懺悔者和受害者的原諒意願”來教導龍的傳人如何學懂寬恕別人。豬代表在文章中質疑、究竟龍族憑啥不先原諒架仔、然後再要求道歉?嗱、呢種本末倒置嘅主意大概只有豬才想得出來。難這豬代表忘記當年得意豬家族嘅前老總火耳係點樣向意激烈(右軚人家族統稱)下跪懺悔求原諒嘅?仲有呀、得意豬政府將成座「被屠殺右軚人紀念卑」棟正在拍腍市中心、亦把「防止反右軚人主義」寫入其家法裡面。唔止係咁、當每新一屆得意豬大佬登基之時、都會重復代表其家族向右軚人懺悔和自我反省。嗱、豬代表應該解釋一吓、點解其家族須要認真反省和懺悔求原諒而架仔就唔使、究竟佢食咗架仔幾多茶禮?

 

一直以來、白番總都係睇唔起黃面佬、由其是以架仔為甚。但係在很多時候、老番又會為架仔撐腰。無它嘅、一切皆因架仔呢壇有禮無恥嘅家伙甘心扮番狗去舐老番鞋頭兼替佢哋睇門口吖嘛!當下架仔不就是正在為花大叔扮癲狗、頻頻向紅家亂吠嗎?架仔自戰敗以來、唔止拒絕向龍族認錯兼賠罪、反而對龍族擺出一副仇深似海嘅模樣。如果不知就裏嘅人、隨時都會誤以為請長企和廣都兩地街坊食蓮子蛋嘅係龍傳人、而唔係花大叔。坦白講、紅家並冇趁着架仔“不認錯、不道歉、不賠償、以及不承認迫良為娼”等可恥做法而掟兩粒密子蛋畀佢嘆吓、已經對龍傳人唔住、還凭乜嘢要我哋率先原諒佢?咪被我估中、架仔之所以甘為老番契弟、無非是讀過龍族名著「乙王偷錢、餓親常慘」故事、並將之山寨過來蒙騙花大叔。有朝一日、當隻花老虎䁯眼瞓時、呢隻哈巴狗就會變成惡魔將之生吞。到時莫講話花大叔賴嘢、恐怕所有侮辱過佢嘅老番都齊賴嘢至係。因此、龍的傳人永遠都不得忘記三件事。第一件、八家聯轟將龍傳人變成病夫。第二件、甲五海戰全軍覆沒嘅教訓。第三件、架仔係曾經點樣殘害過我哋嘅先祖。在下並唔係要將仇恨延續落去、而係想話畀年輕一輩知到龍族必須自強不息、亦必須要有防人滅我之心而矣!

 

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/01/28 14:03:15 回覆

其實世界上大部份人都不想見到戰爭的。但世界之所以唔太平、無非是大財團利益爭奪、加上政棍推波助瀾所至。

2018/01/28 11:53:28 回覆

我到而家都唔去日本!可以不記仇但不会忘記!

user