新帝國主義

2018/03/10 15:51:16 網誌分類: 講人自講
10 Mar

 

抐起肚兜來告狀

博你唔知佢亂講

幸得歷史能作證

有條瞀里餵毒糖

 

在二月一日花家大總管剃勒森在一場演講之中、警告拉釘尾洲家族不要過度依賴與紅家的經濟聯系、因為拉尾不須要新帝國主義。剃勒森指紅家利用經濟侵略全球、跟紅家合作會令到各個家族過度依賴紅家而失去主權、只有花家才是拉尾嘅最佳拍檔。嗱、現在就讓街坊們睇睇、究竟花大叔係點樣嘅一個最佳拍檔嚟啦!

 

1902年花家在鼓巴扶植獨裁政權、並占據兩個港口(至今尚未歸還)作為軍事基地、並於1906年趁地方政府垮台派兵占據鼓巴三年、干預鼓巴內政和商貿。

 

1915728日、花家睇中凱地嘅西崩牙島靠近巴那馬運河嘅戰略位置、並以凱地欠債不還為藉口占領凱地。

 

1954花家拒絕將嘅旗下聯合果品公司占用嘅兩幅(占地243英畝及占地173萬英畝)土地交還給泥地馬拉民主政府、而策動由花家一手訓練嘅亞馬撕組織造反推倒民主政權、成功保存兩幅地皮。

 

1961年花家大佬堅離地為着要𢵌冧鼓巴老大家書特羅、派遣轟炸機協助逃亡到花家嘅鼓巴人作出一次「歷史稱之為豬玀灘事件」嘅失敗入侵。

 

1961年花家派特工進人多命尼加將其一哥特魯欺掠殺死。事情大概係1924年多命尼加軍頭特魯欺掠當選獨裁一哥。其間不斷屠殺凱地人、但花家為咗須要利用他來牽制鼓巴家書特羅而無視其惡行。直至特魯欺掠派人行刺親花家嘅矮內睡拉大老炭耳才引發起花家殺機。

 

1965年花大叔不滿多命尼加老大辭職、於是派兵入侵、直至1972年才撤回軍隊。

 

1966年多命尼加嘅民主一哥被推翻、花大叔為免鼓巴趁機將之赤化、於是在同年428日派兵占領多命尼加。

 

1973花家不滿智脷傾向衰聯、便支持獨才者皮落契得將軍發動流血政變、仲話一哥亞蓮得係用機關槍掃死自己喎!

 

1979年尼加孻瓜親花家政府被推翻、花家在1981年支持尼加孻瓜地下軍造反。直至1988年反政府軍與政府達成和平協議、並在1990年結束內戰。

 

1983年花家趁着隔腍立達十月政變、以保護僑民為藉口派遺花軍一萬、聯合七個加辣肶海家族派出嘅三百兵馬人侵該區、推翻新成立嘅親衰聯政府、抹植親花家政權。

 

1989年花家人侵巴那馬、目的是要永遠控制巴那馬運河、以及永久在該區駐軍、於是指唔聽話嘅巴那馬一哥樂劣加係毒犯頭子、並且將他擄回花家去。

 

嗱、咁樣嘅最佳拍檔、你見過未?

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user