誰說本城無毒?

2018/03/27 16:53:39 網誌分類: 講人自講
27 Mar

 

五毒同盟共一窩

呢班正係大泡和

一旦坐埋奢大奅

呃財騙食夾囉唆

 

嗱、舊年已經話咗、過完農歷年黃營裡面班毒友又會搞嘢。因為去年底江湖上己經流傳、花家大佬喪普將會在今年會對紅家發難、城中嘅反派必定會如往常一樣有所配合。前幾日、過氣白鴨幫坐館瞓街姐、戰中搞手之一嘅妖蜓、被打柴嘅支那情侶、以及各家大教館嘅毒生會頭目、趁花家向紅家發動首期貿易戰之際、便齊齊前往台島與綠營嘅反紅咎覺青年團一起參加五毒(臧毒、疆毒、蒙毒、台毒、港毒)論壇。其間、妖蜓現出真身、並且口沫橫飛的指出、反紅和反一家獨大很快就會成功、還要老屈罪惡城街坊正在考慮應用「銀紙自決」來到決定是否「毒臘建國」、企圖騙取老番嘅NO泵水組織更多銀両。

 

呢嗱、以上事件足以證明、當年白鴨幫創辦人之一嘅看更李、以及大撞幫前幫主涼茶杰所講嘅“罪惡城冇人搞毒臘”係呃街坊嘅、同時亦證明當時嘅中廠揸拂人阿狼要迫班妖孽現出真身係啱嘅。奈何、罪惡城嘅「垃圾擂台」閹雞委員會(閹委會)在上次垃圾會全城公開擂台大賽之前漏閹多隻毒雞、並任由佢哋上擂台比賽、後來還要勞動六判爺將六名玩誓嘅毒雞打柴。今年第一期補鑊賽、閹委會重蹈覆轍讓主張自缺嘅奀童㒼幫主飯殼哥上台比賽、使得奀童㒼翻生。日前、該幫幫眾在錢甖區截停正在「打地氣」嘅中廠內務大總管電鐘哥、要求中廠不要在垃圾會提出立法迫使教館教受唱國歌。係人都睇得出、只有那些不認同國家和不認同國民身份嘅人先至會咁做。呢啲咁嘅狀況係唔係有人刻意縱容出來、相信大家心中有數。難怪江湖上有咁多傳聞指出、唔止坊間有毒、連中廠裡面都有毒架啦!當初我都唔信架、但現在真係信信哋喇!所謂安內對外、如果總舵再唔及時在內部進行徹底消毒嘅話、恐怕唔使幾耐又有大麻煩咯!

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user