㒼塞

2018/06/08 15:24:22 網誌分類: 各家大事
08 Jun

人㒼自閉塞

喪心夾冒失

勢殘想博亂

死後無屍骨

 

近日、台島菜一姐英子似乎受到花家對台島制定嘅「1. 台島旅行法;2. 閣房受權法;3. 亞周保證倡議法;4. 台島閣房評估委員會法;5. 台島各製參與法。」五大法案嘅刺激、結果借用智庫之口放話、將大平島租給花軍作為牽制街坊軍在南海活動嘅基地。如果係咁、那就悟會大了!喪普上場一年半就連環推出五大法案、針對嘅對象並非菜英子、而係大財神閘王。其實大家都知到、喪普嘅爛笪作風比蠱惑仔有過之而無不及。佢唔止反口覆舌、而且仲係點人唔使本嗰隻。例如喪普派遺副閣務卿前住台島對菜英子講、會為島軍製造潛艇、就已經係天方夜談。因為花家根本上沒有製造常規潛艇嘅機構和設備、而其它家族又不願意為此而跟紅家結仇。但菜英子偏偏妄相將自己係棋子嘅身份變成棋手。你認為喪普會答應嗎?

 

嗱、老歌都有得唱「撈世界要醒目、一於當玩把戲」吖嘛!之但係、世界上總係有表錯情嘅人。菜英子就是其中典範了!佢嘅智庫話、欲將大平島租給花軍做抑制街坊軍在南海活動嘅基地、分明係個氹嚟。依我睇、喪普絕對不會愚蠢到踩落菜英子所設嘅陷阱。假如花家真的租用大平島、等同向安南、賓仔等對該島主權有爭議嘅家族宣布該島是屬於台島的。其次係、紅家已經針對台島訂立咗閣家安全法、只要花軍一踏上該島便等同向紅家宣戰。但大平島只是一塊個積小而設備不足小島礁、絕對抵受不住紅家火箭軍嘅飽和攻擊的。之但係,菜英子只係一心想着當紅花兩家打起來之時、就是她即宣台島布獨立之日都未定。嗱、我話過你知啦、當台島獨立之後再不是花家嘅棋子、而係負累。請問一聲、如果你係喪普、會唔會愚蠢到被菜英子利用?由此看來、菜英子根本不懂政治、亦睇唔通政局、仲幻想着自己係鱷魚蝨乸、絕非領導之才矣!

 

回應 (0)
我要發表
user