潛龍勿用

2018/06/09 16:21:18 網誌分類: 各家大事
09 Jun

台海起戰雲

開打會死人

最怕唔知埞

帶眼睇路行

最近聽聞台灣某幾位軍事專家講、他們的反導能力堪比以色列、仲話解放軍導彈來一枚打一枚、所以驚都未驚過。佢哋仲話、大陸航母膽敢駛入台海便有去冇回。嗱、呢啲所謂專家、基本上係行內人講行外話。假如解放軍用來攻擊台島嘅係廉價而又火力猛嘅長程火箭彈而非導彈嘅話、那麼台軍還用不用導彈去攔截?當幾千枚反導彈用完、大陸導彈才到又當如何?也許、台軍可以用近防密集炮火系統去對付那些火箭就可以了!之但係、街坊軍攻擊之前、必定會以電戰機干擾台軍電腦、或以脈衝炸彈將台軍嘅雷達和火控系統全部癱瘓、然後再作攻擊的。點解那些專家硬係唔提這些?

講到航母駛會不會人台灣活峽這問題、首先要講嘅係航母是運載平台而非主戰平台、所以世界上根本沒有任何一個指揮官會下令其麾下嘅航空母艦駛入敵方火力範圍內的、除非敵陣嘅火力和雷達系統已經受到破壞則例外。因此台方專家所講嘅話係言不由衷的。其實全世界都知到台灣跟大陸嘅軍事力量差距非常之大、無論質與量都完全不在同一個檔次上。若然真的開打、台軍能守幾耐都得很難說。也許蔡英文太過相信美國一定會出兵守護台灣都未定。但想深一層、美國人根本不會跟一個擁有核彈嘅國家開戰。何況中國係世界上唯一擁有輕彈嘅國家嚟?!因此美軍係冇必要為台灣去跟解放軍拼命、但解放軍就抱着大統一這個民族信念而戰。相比之下、就知到雙方士氣和戰意誰比誰更加高漲。過去嘅韓戰和越戰都已經證明、美軍是打不過解放軍的。因為美軍是為其主子嘅霸權宜而戰、解放軍係抱着唇寒齒亡嘅心態去搏命、這個理由夠充份了吧!所以話啫、萬事應該以和為貴。同室操戈絕對係笨策之中的笨策。因為自相殘殺只能讓仇者快而親者痛。希望兩岸領導人都要想清想楚至好呀!

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/06/11 15:09:39 回覆

這叫作名正言順、名不正則言不順吖嘛!

2018/06/10 15:40:15 回覆

為國一統而戰,何止出師有名咁簡單!美軍為誰而戰?未出師已輸了士氣!台灣?算吧!反攻口號叫了幾十年啦!

user