暗獨

2018/07/03 13:38:34 網誌分類: 講人自講
03 Jul

政棍無良又一章

仇宗恨祖刎倫常

為作洋奴腰亦折

生娘背後刺一槍

 

在下早就講過、花旗為着迫使天朝放棄龍的製造2025(放棄龍族復興)便加強以經濟、軍事、政治三方面力度來打壓天朝、而講獨必定會加以配合的。呢嗱、風水佬呃你十年八年、而我講嘅話就真珠都冇咁真咯。日前、暗獨三人組(涼茶杰、瞓街姐、菜撬窗)飛往抬島出席當地獨派論壇唱衰罪惡城。內容是環繞着「歪曲河井兩制、捏造政治打壓事件、將刑事罪犯講成係政治犯」之類嘅話題亂噏廿四。現在有兩個問題、第一、三人組咁做、是為罪惡城爭取民主、抑或係以特區公民身份、跑到抬島現身說法抹黑河井兩制和中央呢?第二、三人組點解要咁做、奉誰的命令而做呢?你無須回答我、只要自己想一想就可以了!

 

最近有抬島民調顯示、支持島獨嘅街坊人數漸降、而支持兩岸統一人數漸升。呢個趨勢對於花大叔來說、是完全不能接受的。使得正在打「抬獨」牌嘅喪普非常惱怒、加上閘王日前對到訪嘅花旗國防部長馬蹄絲講、抬島不可以用來當講數籌碼之後、花旗佬感覺到那不是勸告而係戰爭氣味相當濃烈嘅通知。因此、花大叔承諾派遣海軍陸戰隊人員駐守抬島新落成嘅非官方聯絡處大樓、以及派遣軍艦到訪糕熊市、都極可能會泡湯。這轉變對蔡一姐來說、無疑是一記非同小可嘅兜巴灼面。因此、花大叔重金禮聘得上述三位暗獨頭領跑到抬島去、並以「當事人」身份現身說法、極其唱衰河井兩制和抹黑中央之能事、藉此誤導不知就裡嘅抬寶島街坊、企圖激發起他們嘅獨念。依我睇、反派頭目多次出席抬獨舉辦嘅五毒(撞獨、僵獨、朦獨、講獨、抬獨)吹水會、並且大肆唱衰罪惡城、並非為罪城街坊爭取民主、而係配合花旗打抬獨牌政策而拖本城落水去威脅中央才是真的。信不信由你。

回應 (0)
我要發表
user