反盟內訌?

2018/07/20 15:40:55 網誌分類: 講人自講
20 Jul

笪鳴反豬肚

劍己冠叛徒

民主不民主

語石乃花奴

 

近日榕樹頭興起政客講古、其中較為吸引耳朵嘅兩名講古佬就係講術「銀紙行動」嘅前問協大佬鳳劍己、以及講術「病石與花銀」嘅病石前助理丈笪嗚。兩個故事當中嘅關鍵性人物都是「龍種袋鼠族人」病語石。鳳劍己指病語石同妖蜓聯手迫他放棄參加上次垃圾會主辦嘅填氹擂台大賽、並讓個位出來給獨派代表妖重閹、否則就唱衰佢係㒼主派嘅千古罪人。鳳劍己話、有人主張與獨派聯手奪取垃圾會主導權、從而控制縣府施政。丈笪嗚則揭露他本人當病語石副手期間、得知病曾經收取花家兩個偽民間組織( N 依啲 / N 啲唉)提供嘅花家銀両去做戰中前奏工夫、並且踢爆病是一個點人唔使本而又非常吝嗇嘅偽君子嚟。

 

嗱、家陣講緊嘅並唔係病語石其人嘅格局如何、而係要從這些事情裡面探討一下、究竟此君在幹着些甚麼。雖然反盟死口不承認使花銀嘅、但有多方面跡象顯示反盟正正就係花家打手嚟。反盟搞「戰中」咁大壇嘢出嚟、就象其它家族嘅叛徒一樣要將自己個地頭搞到天翻地覆、以助花家完成其霸權大業、那些所謂乜主乜由通通都係專呃傻仔嘅假象嚟。如果我話朝廷唔知到這些事、睇怕你亦唔會相信、畢竟紅家嘅暗探並不是吃齋的。在下記得很清楚、在戰中鬥到甜時、紅家半官方喉舌蠻求社指出、朝廷手頭上擁有一份關於縣府某些「私焗長」跟黃偽兵串通嘅名單、在有必要時便將之公開。當時很多街坊都唔相信那蠻求社講嘅嘢。後來當花家特別顧問白綁水在接受花家有線電視訪間期間、承認他本人和罪惡城總代理哈蝙蝠均有份參與戰中嘅策劃和部署工作。今次是有份參與黃色革命嘅花人現身說法、足以證明並沒有人冤枉過反盟。因此我一直都認為戰中是禍害就係咁解。唔信嘅話、可以回頭望望曾經收到過花家輸入顏色革命嘅中東家族、巴比倫、敘利罅、敘利罅、喂耐睡拉、鼓爸等、有那一族不曾爆發過內亂的。由其是巴比倫和利比罅族人、更加係族裂、家破、人亡。當下、企硬不與花大叔妥協嘅波斯、亦由顏色革命轉化為內戰。照咁睇嚟、今次又唔知將要犧牲幾多人命了!

 

 

回應 (0)
我要發表
user