紅家並不孤獨

2018/08/02 15:38:49 網誌分類: 各家大事
02 Aug

 

世界輪流轉

神仙冇得變

若要逆水行

遲早失預算

 

剛剛聽聞、南寒嘅樂癲百貨、架仔嘅檸木汽車、以及其它四十多家外資企業紛紛撤離大圈它往、並引起大圈網民熱論。有人認為是喪普發動嘅貿易戰開始起作用、紅家就快頂唔住、亦有人認為係那些公司抵擋不住大圈製造業快速崛起而敗走的。總之各有見解至係。事實上、樂癲就衰在其老闆將一幅地皮讓給族長部署花家嘅「殺得系統」日夜威脅着紅家安全、傷害了大圈街坊感情而遭杯葛。檸木出產嘅係蚊型小房車、根本上吸引唔到今日財粗氣大嘅大圈街坊、敗走是必然的。據報導、華威手機銷售量已經超過平哥手機成為世界老二。由此可見、大圈產品嘅質與量都已漸漸超越對手。據說、那些撤走的外資機構、完全可以由大圈企業來填補的。其實以大圈這麼樣巨大的一個市場、機乎每天都有外資流入和流出的、走了幾十家、再來幾十家、一點也下稀奇、只係在敏感時期很多事都會被人放大來看而矣!

 

由於喪普頻頻計錯數、所以成套作戰計畫都紅家打得亂七八糟。於是乎、這邊廂跟歐盟講和、那邊廂又放話願意同波斯一哥見面、再加上要將二千億紅家貨品加關稅、然後又借傳媒放話願意在紅家讓步情況下、坐低傾點樣去取消貿易戰。其實、喪普用來用去都係「先嚇後談」嘅伎倆、真係佢唔厭人家都厭啦!從表面上睇、喪普以君臨天下之勢壓倒紅家、但實際上最心虛嘅人係佢。因為紅家早已有大出血嘅理準備、若情況繼續咁下去、勢必導致共禍黨在中期選舉被㒼主黨打敗。家陣連共禍黨最大金主之一蝌氏企業大老闆叉理火屎黑都警告喪普、若他再跟紅家糾纏落去、就會轉過去支持㒼主黨。架仔同歐盟都樂意見到花家跟紅家互相打個焦頭爛額、到時花家銳氣受挫、紅家元氣大傷、就是圖利好時機。另一方面、閘王剛剛成功爭取到金磚五族支持人元結算、而且在較早前人元已經贏得全球  90%  主要石油出口家族接受以人元結算石油、亦獲得歐洲多個家族開設央行加入人元儲備行列。花債持有人都很清楚、花家一直有借冇環、只係以立息來穩住班債主、長此下去一定會變成花家賠葬品。試問、世界上那有債主願意為債仔墊屍底嘅呢?家陣花家已經欠債廿多萬億花元、搞到班債主再借錢畀花家又唔係、唔借又唔係、難得見到有一個經濟實力雄厚嘅紅家欲將其貨弊推向國際化、在一為功臣、二為弟子嘅情況下、當然樂意幫手推一把。因為有多一個選擇總好過冇吖嘛!看來單靠強大軍事加量去保持貨幣霸權已經不大靠譜了!

 

回應 (2)
我要發表
2018/08/03 16:02:23 回覆
@...

單以紅家之力是離不過花大叔的。但現在形勢起了變化、花大叔必勝嘅神話未必 work 咯!

2018/08/03 12:46:23 回覆

其實在以前中國與美國無貿易戰時都要交巨額保護費(買美債)及額外買美國貨, 現在只不過是這些損失的錢當作以前的保護費吧!

但花大叔就雙重損失,無得收紅家保護費等等,也要承受貿易戰損失。

user