旅遊雜講 (4)

2008/03/08 09:25:50 網誌分類: 旅遊
08 Mar

        阿水今次重唔乘機寸我:「咁住方面重有嘢講,有錢更係可以住好啲,自由行同旅行團都係咁。」我死撐咁答:「車!有錢實大哂架,不過有時都可以用少少付出,多多享受。」

        自由行就真係無嘢好講,俾得起錢就OK啦。但係去日本自由行,老虎蟹都要揾間係地鐵站左近,因為日本啲的士費勁貴。如果唔識路或買嘢買到腳軟,揾咗間遠酒店而局住搭的士,咁你就金啦。重有去日本自由行,點都要試吓住民宿,因為係亞洲得日本民宿至乾淨同有特色。

        有時平平地跟團都會有好酒店住,原因係旅行團有旅遊巴士接送,就可以BOOK啲市區外圍酒店,呢啲酒店好處係成本平但質數又唔錯。阿水皺晒眉咁話:「我點知我報該團啲酒店好唔好?間間旅行社都話自己俾好嘢你架啦!」我扮專家咁講:「跟團要揾啲口啤好既,你跟得團去既地方,身邊總有朋友去過,你問吓佢哋同你最終出嚟既結果通常都唔會相差好遠。不過我都有啲貼士俾到你,日本啲酒店就例排細,而旅行社講得出好住該間就多數住得過。咁返大陸就揾啲四星尾五星頭以上至好,以香港人對酒店星級既定義,大陸評級既星級酒店通通要減一粒星最起碼。而東南亞地方啲所謂星級酒店都好正路既。」

        講開酒店,有啲設計都幾騎呢。好似相中呢間咁,浴室望到房更望到出窗外,唔講你聽以為窗外有無敵大海景,但窗外係無海無河。心邪啲以為係住情侶酒店,但其他方面丁點色情嘢都無,該晚我沖近涼就諗:「如果兩個男人一齊住,個浴室又無簾,有需要入浴室做私人嘢,【肉白雙劍】咁點好呢?」

 

                        

 

 

* 以上文字全用香港口語及大量白字表述,如閱讀時引起各方困難及不安,請多多包涵。

回應 (4)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2008/03/12 01:41:04 回覆

倒不如望股市大升, 可以賺多d錢, 再貴也使得更開心啦~

2008/03/11 16:22:40 回覆
我去旅行也比較喜歡自由行
則卷小雲
則卷小雲 2008/03/10 14:35:58 回覆
我都想過多兩年, 帶囡囡去日本自由行呢~
2008/03/09 01:17:49 回覆
看了也心邪
user