無內涵的名牌【粉絲】

2008/03/17 09:05:46 網誌分類: 流行
17 Mar

       星期六睇報紙見到LV廣東道新店開幕。LV推出限量版 (Monogram Miroir Bellevue) 手袋。金色只限尖沙咀有得買,銀色剩係俾中環賣。

        我依啲 cheap 精,更係想跟紅頂白,無錢買都想會吓佢。星期日去到中環離遠見到櫥窗 show 咗啲銀色袋,我諗住無死啦無駛入去睇,點知近睇至知唔係呢款,為有樣衰衰咁入去八吓。

        終於見到佢真身,實物同相真想差唔多,有貴氣重好閃添。不過見人試該陣就覺得有啲唔對路,有啲熟口熟面。呀!似大班冰皮月餅啲保温袋。

       我問啲 sale 屎呢個袋幾錢啦?嘩!差唔多成萬四銀,重話無曬貨。 我又問:「報紙話你啲今日開始賣,咁快就賣曬?」個靚女好自豪咁答:「尋日已經賣曬,傳媒訊息唔係好 up date 。」

     咁無法啦,我有錢都買唔到。 為有中秋買盒冰皮囉個保温袋止吓咳。

 

 

 

      

 

* 以上文字全用香港口語及大量白字表述,如閱讀時引起各方困難及不安,請多多包涵。

回應 (3)
我要發表
2008/03/20 09:20:57 回覆
等清明叫紙?(唔記得点寫)哥哥整個燒比我奶奶和亞媽先
則卷小雲
則卷小雲 2008/03/19 03:41:54 回覆
四萬幾蚊買個袋, 我真係唔會呀! 送比我都唔敢拎出街啦! 費事比人扑爆頭啊!
2008/03/18 00:06:07 回覆
我比較喜歡冰皮月餅多D
user