木水火
木水火
木水火

盲撐假難民可惡 踢爆狼外婆面具

2019/05/23 12:00:00 網誌分類: 輿論
23 May

講到底,香港之所以烏煙瘴氣,淪為假難民犯罪天堂,除咗港府無能,都係拜一班偽善政客助紂為虐所賜。 {#icono0_20}

盲撐假難民可惡 踢爆狼外婆面具

正所謂,曹操都有知心友,關公也有對頭人。呢個世界梗有逐臭之夫,好似「假難民之父」張超雄吖,尋日又喺議事堂大言炎炎批評傳媒渲染假難民罪行,要求政府批准佢哋在港工作喎。好心喇,佢自己博出位就好,咪靠害港人吖。 {#icono0_31}

南亞假難民犯案纍纍,無惡不作,早已成為市民聞之色變嘅治安毒瘤。警方數字顯示,去年被捕嘅非華裔人士超過四千人,當中持「行街紙」嘅假難民就有一千多人,涉及嘅嚴重罪行包括販毒、搶劫、勒索、毆鬥、強姦、非禮等等,而且數字年年上升,今年埋單計數,情況肯定更失控。淨係月初嘅黃埔南亞雙匪斬人劫案咋,兩名假難民喺光天化日之下斬傷途人再掠走四百萬元巨款,無法無天。連中產住宅區都一片腥風血雨,油尖旺及新界等九反偏遠之地係乜嘢光景,諗都諗得到。

事實勝於雄辯,假難民禍港殃民,激起怨聲沸騰,全部有根有據,使乜傳媒渲染o架。呢,立法會尋日又討論假難民問題,有議員批評當局甄別龜速,法例漏洞百出,導致免遣返聲請被濫用,要求從源頭截人;有議員就促請港府取消「行街紙」政策,重設禁閉營,限制假難民活動自由,最後有關委員會仲大比數通過跟進假難民嘅議員議案。

冇錯嘞,呢啲「人話」正義傳媒多年前已經提出,唔止建制派議員支持,主流民意亦十分贊同,偏偏張超雄與民為敵,係都要盲撐假難民到底,仲要求畀假難民工作機會添,咁咪鼓勵更多假難民來港犯罪,打爛基層嘅飯碗?唔通佢嫌家陣黑工問題未夠猖獗?佢老哥被其他議員譏為「割肉餵鷹」就係咁解,究竟係真愛心定係假慈悲,天曉得咯。{#icono_39}

常言道,不近情者多藏奸。唔少人滿口仁義道德,滿肚男盜女娼,好似武俠小說嘅人物岳不群咁,唔到最後,邊個知佢係人係鬼吖。

童話故事都有講喇,大灰狼為咗嗒小紅帽落肚,整色整水,披住人皮扮成外婆,你話呢個世界幾危險吖。呢嗱,大如羅馬教廷,性侵醜聞一樣多不勝數,梵蒂岡第三把交椅早排先至被澳洲當局裁定孌童罪成。仲有喎,樂施會、聯合國兒童基金會呢啲國際名牌慈善組織一樣藏污納垢,令人搖頭嘆息。知人口面不知心,好多人擺出正人君子狀,一日未被踢爆,一日冇人知背後衰嘢嘅咋。{#icono_65}

講到底,香港之所以烏煙瘴氣,淪為假難民犯罪天堂,除咗港府無能,都係拜一班偽善政客助紂為虐所賜。所以話啫,香港勝在有第四權,喺正義傳媒把關之下,「狼外婆」無所遁形吖!

功夫茶

https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20190523/00190_001.html

回應 (0)
我要發表
user