joboche1
joboche1
joboche1

如果喺你得唔得先?3

2019/07/08 01:01:47 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
08 Jul

聽聞樂壇校長譚詠麟最近比人鬧得好犀利!又會咁嘅?西風因為夜更保安工作關係,平時放工都盡量瞓覺,好少留意啲時事。如果唔喺同事或朋友問到,都冇乜時間睇新聞。所以,當知道譚校長近日嘅新聞,真喺奇怪到飛起。而家先知譚校長出席某個官方活動,並表示支持官方,所以就得罪佢個班反官方嘅歌迷喎!咁都得?

由此睇嚟,呢班友平時講【撐硬言論自由】喺齋噏!淨喺譚校長撐官方嘅言論,就變相唔撐你哋,就要比你哋批鬥離棄,咁樣同獨裁有乜分別!如果真正做到尊重言論自由,又點會咁樣針對譚校長?又點會做唔到包容同體諒?又點會打擊人哋嘅立場?世間不嬲都喺有黑有白有是有非,先至有支持有反對嘅氛圍下辨別真理,甚至揾到共識達至雙贏!

聽到呢段消息,西風稔起俗語[做賊喊捉賊]!如上面所提及,因譚校長唔撐反官方嗰邊就成為佢哋嘅公敵,同佢哋向來反感共產黨攪一言堂卻而家佢哋自己做梗一言堂,呢種行為離唔開[只許自己放火,不許他人點燈]!倒番轉頭,人哋唔撐你哋呢批反官方勢力之餘,對你哋用同樣手法鬧餐懵在前,離棄在後,面對呢種局面,【如果喺你得唔得先】?可唔可以接受到?

所以話,支針未拮到自己,人人都會表現豁達大度同大仁大義,更表示做到求同存異!當枝針拮到自己嘅時候,乜嘢喺豁達大度?乜嘢叫大仁大義?乜嘢叫求同存異,通通喺bullshit!凡唔企喺我呢邊,凡唔肯撐我,凡抵觸我嘅利益,全部都喺冇得原諒嘅罪人!只有我嘅一言堂喺企起正義真理呢邊,特區政府聽共產黨嘅一言堂喺十惡不赦!

呢種霸道行為逼人接受,【如果喺你得唔得先】?為咗唔受打壓被離棄,要放棄自己立場同原則嚟討好對方下企喺反官方一邊,到最後嘅結局喺點,真喺天至知道!

回應 (0)
我要發表
user