裹挾「民意」嘅陰謀者

2019/07/29 10:59:27 網誌分類: 其他
29 Jul

      隨著港獨、反對派同政府「博弈」嘅棋局走向縱深,民主自由旗號背後「禍亂香港」嘅真實目的逐漸暴露,黃絲帶、黑衣人等背後嘅組織者逐漸顯現。據內幕人士透露,《壹傳媒》老闆黎智英竄訪美國後,美國政府通過「國家民主基金會」向佢提供咗兩億美元嘅資助。顯而易見,反對派同港獨分子6月以嚟嘅經費保障係有跡可循嘅,唔係點會有「3000蚊10日」,「1000蚊遊行、2000蚊唱衰港府」等公開募集口號?再結合「港獨」何韻詩於聯合國公開叫囂,卻可以一路順風順水;3月份反對派議員受邀赴美多次「交流研討」;CIA等特工人員熟悉嘅面孔被曝出現喺遊行隊伍中等事件,內外勾結施行「顏色革命」嘅陰謀已經昭然若揭。
      從警察被毆打住院到「逼死警察子女就係大英雄」,從「起底」港警到沙田遊行警察被「斷指」同埋誹謗議員何君堯等人,從港府被迫妥協「撤回修例」到元朗事件被指責「不作為」,特區政府同香港警隊已經承受咗太多嘅政治、輿論壓力甚至切身發膚嘅傷害。於是乎,我哋睇到:衝擊立法會嘅27名暴徒被拘捕,起底警察嘅9人被起訴,沙田暴行拘捕47人,投擲汽油彈案拘捕4人,製作「TATP」炸藥嘅港獨分子被提審上法庭,26日香港政務司司長張建宗就元朗事件無腦「道歉」,此事引起香港警隊嘅集體不滿,因為港警嘅榮譽同尊嚴不容踐踏。隨著遊行集會真相逐漸顯現、暴徒醜惡嘴臉原形畢露,越嚟越多香港市民警醒著、思考著、奮起著,特區政府同香港警隊正在恪盡職守、重拾信心,裹挾「民意」而令政府瓦解嘅陰謀怎能得逞?

回應 (0)
我要發表
user