Share一位朋友真實part-time私補Experience,各位家長或者導師不妨可以睇睇

2019/09/09 14:33:57 網誌分類: 生活
09 Sep

朋友之前就讀於大學嘅時候經常去接part-time私補Job,相信好多大學生都會有咁嘅experience,有興趣嘅再往下睇睇啦: 

之前在自己課餘時間想搵返份補習part time賺下外快,好幸運自己之前就接左單case係土瓜灣附近幫一個小五男仔補習英文,家長也不是傳說中的怪獸家長都好nice咁就一直都有同我keep約,加加埋埋都補左大約有一兩個月,就想share一下個經歷同D注意嘅事項。呢到插一個題外話XD因為第一次做導師,開頭都有d緊張但一開始就因為家長個住址有小小複雜穩唔到家長個住址差d要叫家長出來接...
入翻正題先,首堂之後如果家長覺得幫佢小朋友補習補得唔錯就會keep住俾你補,咁你就增加左一個長期補習嘅機會,首堂係好重要嘅,一定要留俾家長一個好嘅印象。咁點先做到俾家長一個好印象?雖然我補習嘅時間唔係太長,但係我覺得我都可以用我嘅經歷講出幾點:


1.要同平台/家長溝通清楚!除左要搞清楚上堂時間,上堂地點呢兩點最基本嘅之外,還要同家長了解好小朋友嘅成績,在年級嘅排名,想升到幾多排名、想鞏固翻之前課堂學嘅知識定係想學新嘅知識等等

2.當一切該交接的事情都確定好之後,還要問下家長除左book好左嘅時間之外還有沒有其他可以約嘅備用時間,咁樣可以預防到一些突發時間不能在約定時間上門補習

3.因為小朋友在學校上堂D老師已經係嚴肅的,咁小朋友都唔想翻到屋企上堂都要對住個黑住面嘅老師上堂啦,所以作為補習導師態度都係有禮貌d友好d比較好,還可以帶有一些幽默但不要過度,咁樣留下一個好嘅第一印象俾小朋友同家長。

4.衣著打扮可以年輕悠閒D,不用刻意穿一些比較正式嘅衣著,正式嘅穿衣打扮會帶給人一種嚴肅不苟言笑嘅feel,打扮休閒d可以令小朋友嘅心裡負擔冇咁大,還俾人一種親和就好似朋友一樣嘅感覺。

目前就只係諗到這幾點,其實都有遇到D怪獸家長,反正無論如何都係要有禮貌咁樣家長嘅態度都會好好多,如果再發生D其他情況我都會keep寫嘅XD!!


以上就係第一次做私補嘅experience,你地係未都會遇到一樣嘅情況?或者你地有更好更有趣嘅story分享俾大家?不過我個人認為無論作為家長還係導師,無論係通過Agent穩定係熟人穩,希望雙方都可以表現出應有的尊重,遇到問題積極溝通解決,畢竟私補行業中的case問題層出不窮,最快捷且最有效率嘅解決方案就係積極溝通,你地覺得呢?

HKTA提供全港優質私人上門補習中介服務,120,000精選導師幫你排憂解難。】

關注HKTA官方Facebook/IG,玩轉各界新鮮資訊:

         

回應 (0)
我要發表
user