Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

唐唐三代同堂返家鄉尋根念祖

2019/11/06 04:12:16 網誌分類: 生活
06 Nov
          全國政協常委、西九區文化主席唐英年喺過去一連三日返回家鄉常州和無錫,係佢第三次到訪常州,今次仲帶埋兒子同孫仔,三代同堂出席當地多個唐家嘅公開活動同儀式。唐唐個乖孫名為唐荊川,喺香港出生,「荊」係紫「荊」花,代表香港,「川」代表川流不息,係寄望香港欣欣向榮,同時亦懷念先祖。

          「重教興國」一直係唐家秉持堅守嘅信念。唐唐喺常州出席咗「常州市荊川小學唐君遠樓落成暨第一期優秀荊川學子獎勵基金」頒獎儀式。他亦到訪荊川公園、參觀青果巷唐荊川故居,了解家族傳奇人物的發展歷史,懷人憶舊、尋根念祖。

        考察嚴家橋家族故居

          唐唐又去無錫羊尖實驗小學,為羊尖實驗小學「翔千報告廳」揭牌並發表講話,佢話︰「少年智則國智、少年富則國富、少年強則國強」。而唐家先輩喺羊尖嚴家橋經營創業,對這塊土地充滿情義,佢與隨行嘅家庭成員一起考察了嚴家橋家族故居的最新發展情況。

          喺尋根之旅前,唐英年亦出席咗上海嘅「第二十一屆中國上海國際藝術節香港文化周開幕儀式」同喺南京舉行嘅「第二屆蘇港融合發展峰會」。

        Kelly Chu

        
■唐唐出席「常州市荊川小學唐君遠樓落成暨第一期優秀荊川學子獎勵基金」頒獎儀式。 p/  
 ■唐唐出席「常州市荊川小學唐君遠樓落成暨第一期優秀荊川學子獎勵基金」頒獎儀式。

   

■唐唐考察咗嚴家橋家族故居嘅最新發展情況。 p/  
 ■唐唐考察咗嚴家橋家族故居嘅最新發展情況。

   

回應 (0)
我要發表
user