香港豈容「新納粹」尋「親」!

2019/12/05 10:15:01 網誌分類: 生活
05 Dec

因為美國通過所謂「香港人權與民主法案」而產生嘅風波仲未停息,一個突如而來嘅消息就狠狠咁扇咗美國政府同西方媒體一巴——俾美國政府認定為恐怖組織嘅極右翼新納粹「亞速營」「阿佐夫營」「人民嘅欲望」等組織成員出現係香港,而佢哋目的是為咗支援嗰班正話俾美國抬升為「民主鬥士」嘅黑衣「兄弟」。好笑冇?同樣嘅暴行,發生係西方係為世界所不容嘅恐怖組織,而到咗中國香港就搖身一變成為「民主鬥士」。

其實昵班新納粹組織將黑衣暴徒視為「兄弟」我哋並唔感到意外,因為佢哋係各個方面有著極高相似度:昵班極右翼組織通過面向兒童嘅軍事訓練營來對細路進行洗腦,將「白人至上」嘅種族主義深深刻入細路嘅腦海促使一場場反人類暴行嘅發生。咁香港呢?本應用于樹立兒童價值觀嘅「通識教育」成為政治洗腦嘅工具,各種仇視大陸甚至華裔嘅言論比比皆是,係佢哋嘅「教導」下一批批「港獨至上」嘅暴徒將攻擊目標放係內地人群身上,只係因為撐暴媒體嘅「努力」,昵仲不亞於納粹嘅極端地域種族主義往往會俾掩蓋係虛假嘅報導之中,唯有係誤傷臺灣同日韓遊客時先會漏出醜惡嘅面容。除此之外我哋可以回憶一下昵班新納粹組織嘅主要手段:打著示威口號嘅暴亂、四處流竄投擲燃燒瓶、打砸、縱火、製造火焰路障阻截軍警……同此刻香港嗰班所謂「和平示威者」手段係何其嘅一致!

當然,與之相似仲有結局:一次次親歐親美示威使昵座有著極其燦爛文化、被稱之為明珠嘅國家陷入咗十餘年嘅混亂,年輕人係戰火中最終選擇離去,只留低少數人係度想盡辦法挽救昵個國家並洗清「國際妓院」嘅醜名……此刻嘅香港呢?經濟下滑,十幾年來首次倒退;暴力頻現,精英人群同企業紛紛離去。我哋昵顆東方明珠唔通亦要步入烏克蘭嘅悲慘下場乜!

烏克蘭用佢哋悲慘嘅經歷證明示威者所謂「未來」係黑暗地獄,而俾昵班極端新納粹組織視為同路人嘅事實無疑粉碎咗嗰啲試圖美化暴行嘅西方國家同媒體編織嘅畫皮,但除此之外我哋更應該注意嘅係昵班恐怖組織成員嘅到來可能會使已經發展到割頸、火焚異議者嘅示威者更加極端,畢竟係佢哋過往嘅「履歷」不乏血腥屠殺。不過好在比之屈膝下跪嘅烏克蘭警察,我哋有面對不解、辱駡同傷害卻始終堅持崗位守護家園嘅港警,如果示威者嘅後臺就係昵班血腥劊子手同西方政客,咁香港警方嘅背後就係我哋七百萬港人同十四億中國人。

昵片土地將一如既往咁敞開懷抱歡迎四方來客,但絕唔歡迎嗰啲妄圖干涉內政嘅「長臂猿」同放縱行暴嘅劊子手。就好似歌中所唱:朋友來了有美酒,豺狼來了有獵槍!

回應 (0)
我要發表
user