Macys(美詩沁):雙眼皮種類你知道多少?

2019/12/06 15:20:32 網誌分類: 生活
06 Dec

  好多人都想要做明星同款雙眼皮,但系唔係所有嘅雙眼皮种类都啱你。因为每個人嘅面型唔一樣,啱你嘅雙眼皮類型也就唔一樣。雙眼皮分好多種類型,大致可以分為平行型、開扇型、歐美型三大類型。唔同嘅人做同樣嘅雙眼皮但系效果就唔一樣,下面來睇下究竟点样嘅雙眼皮啱你啦。

  平行型



  平行型嘅雙眼皮從眼頭到眼尾雙眼皮寬度基本一致,呢種雙眼皮比較適合眼皮比較薄、無咩脂肪、眉眼間距較開嘅人,呢種眼睛化妝會非常好看。

  明星裏面,楊冪就屬於平行雙眼皮,眼睛迷人又魅惑,總是能收到各路人對她眼睛嘅贊美,非常靈動嘅一雙大眼睛。



  開扇型




  開扇形眼型嘅特點是眼頭位置較窄,而眼尾位置較寬,適合眉眼距離較窄,或者眼睛有D上揚嘅人。呢種雙眼皮睇上去非常自然,好適合亞洲人嘅五官,因為亞洲人嘅面部五官會比較平,呢種自然型嘅雙眼皮,會令人顯得好清純。但係呢種雙眼皮比較適合化淡妝,唔適合化大濃妝。

  劉亦菲就係典型嘅開扇型雙眼皮,氣質清新脫俗。所以你都從來都睇唔到佢化濃妝嘅時刻。



  歐美型



  歐美型雙眼皮適合眉骨、顴骨比較高、眼睛深邃、五官比較立體有型嘅人,歐美人大多數都是這樣嘅雙眼皮。對於亞洲人來講,駕馭呢種類型嘅雙眼皮有好大嘅難度,畢竟五官輪廓擺係度,一旦做咗呢種歐式大雙就必須匹配高眉骨和高鼻梁,如果唔係就會會有強烈嘅違和感。這種雙眼皮非常適合化妝,上妝會有濃濃嘅混血感,網紅就好鐘意呢種類型嘅雙眼皮。

  周傑倫嘅老婆多國混血昆淩,就屬於這種,化完妝眼睛非常好看,話曬強大嘅基因擺係度,人地係正正經經嘅混血,真係羨慕唔來啊!



  睇完上面嘅介紹你就會知道,就算取得都係靚女,但係每個人嘅雙眼皮類型就完全唔同。想要做咩類型嘅雙眼皮、做幾寬,唔可以完全按照自己喜好來做決定,我地需要全面進行診斷,根據自己嘅臉型、雙眼間距、眉間間距、眼皮薄厚程度,五官臉型以及個人風格等因素來決定,此外同專家嘅溝通都係非常重要嘅!

回應 (0)
我要發表
user