Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

英寄宿學校展 升學專家現身說法

2020/01/15 04:12:16 網誌分類: 生活
15 Jan
          赴英升學係大潮流,Kelly推介呢個周末嘅「英國寄宿學校展2020」,由兩間著名英國升學顧問聯同星島新聞集團旗下EDUplus.hk舉辦,提供最新資訊,家長和學生一定搵到心儀嘅英國寄宿升學途徑。

          赴英升學已是多年熱潮,近月打聽移民升學嘅家長更有明顯上升趨勢。據英國文化協會數據,單在一七年首三個季度已有逾八千七百人獲發英國學生簽證。

           為有興趣赴英升學嘅學生拆解英國選校攻略,著名英國升學專家James-Lee Consultancy與寰雅教育兩巨頭將首度攜手合作,聯同星島新聞集團旗下EDUplus.hk,將於呢個周六同周日假康得思酒店舉行「英國寄宿學校展2020」,屆時將有逾二十所優秀學校代表親臨,為學生提供諮詢及即場面試,亦有英國升學專家現身說法,並邀請英國寄宿學校代表駐場,歡迎有志遠赴英國升學的學生及家長到場參與。

          講座雲集多個從英國赴港嘅寄宿學校代表及升學專家,以及曾撰寫多篇教育專欄、對海外升學範疇深入了解,並擁有接觸不同留學個案經驗嘅陳筱芬教育博士,為各位有意負笈英國升學的家長,提供相關升學資訊,包括入學要求及選校策略等,希望能令家長提起信心,為子女開拓一條光明升學路。

          登記詳情:www.eduplus.hk/ukbsf3

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user