自住樓好唔好做注碼??

2008/05/02 14:09:13 網誌分類: 未分類
02 May

kowloon tv - blogmate 提問: 

他持有已供滿900呎的九龍物業。一屋8口但只有三房兩廳,所以兒子睡在飯廳。家人因覺樓價已高(此物業帳面大概有6成7利潤),希望賣出後租樓,等樓價回落才買回4房物業。但我十分保守,驚樓價不回。問我的近況,及應先沽,租樓等再買,或是貴買貴賣同時進行好呢!希望我給一些意見。

說實,我不是一個自信及叻的人, blog 的角色其實是觀察,分析, 再由小散的角度問好多進一步的問題,(自己實戰時發覺要再問的問題) sir,好多時會再比到進一步的建議大家.

如果說我幫到大家, 因為我會好深入的去想不明之處, 然後好深入的問,希望陸sir及高人可以比多d好料大家分析。比專業意見,不敢當. (我自己有一優點,是心地不壞, 做事,推介都是想識同唔識的人好而已)

Kowloon TV, 您問我, 您的情況要擔起這麼多人, (細時父親都是一樣, 無樓去租地方,面對好大壓力,因為租金不在控制之列,如果看錯市,您會好辛苦).

我同老公未買到樓,未放樓,想租但同時未找到合意的,主要是風水問題, 急但急不來, 多一樣條件去想,令決定更難.

但我是您就一定不先賣後租, 現在市區之租金跑贏了樓價的升幅, 一個何文田10003房單位(40年樓,無什麼裝修) ,租金由去年底的17000元升至24000(叫價,23000). 租第一城500呎叫萬多. 而且有上升之勢,因為租盤需求高了,通賬及樓價貴了叫高了.

我個人唔信樓會回返 5-6成,您的是自住樓, 不是多出的投資物業,您賣樓套利好好彩真是大跌, 最多賺1-3成差價,袋左唔多覺, 買了股票, 如果唔叻一陣無晒,但樓市一升走1-2, 叫您現兜兜用積蓄買返您會好難受.

我係您,我唔會這樣搏, 賺錢好多方法,一家8口捱貴租,擔驚受怕的日子, 我細時真的過過,3-4歲到而家重好清楚記得.

900呎的3房單位.如果香港經濟平隱發展,將會有好大需求,賣左看錯市,您唔易買返.  (我有朋友的朋友是這樣的,2003-4 買了西九x天半島,8-900呎無景單位,於去年底無啦啦變了豪宅勁升, 110%利潤賣了單位, 買返地鐵線的年長有景二手樓(起了20%上下), 他的情況不同, 超底價買了個07年超熱炒地段,而實際樓盤環境像個大地盤,就另作別論.)

kowloon tv, 如果看下跌,細樓換大樓,您都叫平了買大樓.一間換一間好d . 如果樓市升唔想太貴買住,裝修下,看可否偷個位,做私人空間比阿仔,可頂一段時間.

請看51日陸sir 覆網友的相關內容 (430old rich blog 頭段可找到)

yy太所想, 婦人之見,就再三引証

 

回應 (14)
我要發表
2008/05/07 00:18:40 回覆

Kowloon TV

我同您差不多咋. 是小小散.

王x一, 我無留意到他的文及節目, 唔多識.

我會看 沈大師. ( 有性格及不怕人丙, 不過看市唔差, 高位人人追, 他叫人小心, 低位人人sell, 他叫人買, 所以成日比人話他.但其實他忠言,比人丙. 但無mud 害老散, 不叫人買老千股.)

黃國x, 同是有性格, 說真心話, 但自己攪基金太busy. 最近看市一般,但唔多出賣老散, 就是不準都是他真的認為是這樣.

熊麗平, 唔出賣老散. 但見報率不多. yy太

2008/05/06 11:54:05 回覆

yy太,

謝謝妳的寶貴意見。我們是四海為家的所以時常搬遷有兩次這樣的經驗有時菱可信其有,也認同妳的觀點運氣好時做任何事情比較順利,其它都只是輔助性。 

2008/05/05 21:13:10 回覆

dear netnet

不是導人迷信, 看各blogmate信仰. 我當是中國習俗, 看風水同時都有四角儀式.

netnet, 如果是相信中國統計學,玄學. 一句一命2運,3風水. 老了的人信命, 因為好多事,老了您會發現, 努力,上進,學習,是成功或人生順利與否的基本, 但"命及運"都有一定的因素.

風水大師,自己都不可以改變命運,師父常道: 識風水,唔通唔使病,唔使死,唔會窮!

命是有運,使您找到好屋,命是健康,您就找到夾您的好屋. 夾您咪什麼都不用怕. (風水理論是如此說).

yy太

2008/05/05 21:03:18 回覆

Kowloon TV

開低些, 還價即反, 是一般市旺些少常見的情況,引多d人看,引多d人追, 互相爭,令價更高, 於買家立場是好興, 但無法,樓是他的. 本人都不會追, 因試過業主話鐵定追了價賣, 但追了再反, 前後再反120萬都有, 其實是無心賣. 這種業主或炒家是要股市再一次大pk. 生果報再日日報導蝕讓, 再自己快到上會, 或自己炒股一祑都係, 先出貨, 唔係鬥氣,而係印銀紙,都未乾得及, 如何追? *本人對這種開平,即反, 反反的業主十分反感!

其實"賣家市場",您都控制不到這麼多,係於您可接受的價錢,人地賣唔賣比您.

下列全是個人意見,真正付錢及住的是您一家4個大皇,信5成好啦. 

1) 對內園, 中層同高5層,除非內園樓太高及密,如果不是應不是差太多. (最緊要您到過低層自己朋友家看,採光若都ok. 就中,高都ok.

2) 如果想選有租約, 不即住的.您收的2萬6租可補貼您賣自己樓之後的一年多租約就ok. plan for the worst , 要搬2次. 可以接受就得.

42萬是否一個5層樓價的反映? 如果一般是5萬一層,不可即買即住就是反映了煩了您幾次的折讓價.

3) 可能2個單位都不想賣, 不停反價,您無得想, 一般是2個單位一起傾,看邊個最快最後真收訂,就買個一個. 傾左先羅.

4) 我有個朋友是這樣的, 買了一個3個月成交的物業(因上手要住埋幾個月), 而自己賣樓時預了要3個月新地方妝修, 同買家要求正常成交, 再必以xxxx錢同新買家租多6個月才搬. 因新買家是買來收租,他好ok. 租了比朋友. 就是3贏!

*可惜朋友計得太緊, 妝修delay 了一個月, 都是搬了2次, 重失預算要租倉放家具.

5) 您真的買成了連租約單位, "賣家市場", 到賣自己單位您可開出您再租一年的條件, 傾及看未來下手需要,您開價唔離譜,或者比您找到買家. (the worst 搬2次, 家人ok 就得了) 

希望幫到您. yy太

2008/05/05 20:14:56 回覆
yy太 , 請問風水有無這種儀式需要做?或是與自己夾就什麼也不用擔心?
2008/05/05 18:40:48 回覆

netnet

您說的是其中一種可能, 同時可能是屋有d方位有煞或動土,對您健康有影響.是風水.

但有可能是您心理作用, 轉天氣,感冒多人病, 到您再做儀式己是夏天, 咪好返,同風水無關. 個儀式令您心理好過. 行運醫生醫病尾, yy太. 

2008/05/05 16:46:17 回覆

dear kowloon tv

我今早都看過樓,發覺樓市活了一些, 業主開始心紅,叫價較進取, 因股市旺了. d人鬆綁, 想轉落收租物業.

您說同座的高5層是叫價定成價. 叫價有d好離譜.

可查香港2大代理的樓成交價. 看而家單位之價是否同近來之市價差不多, 留意 apple to apple. 有冇車位 else.

1) 收租是有風險, 但日本人(agent 無點您?)己是最好及有信用之租客. 比港人好好多, 如公司約ok, 起碼最壞走您一兩月租, 唔會是租霸, 我check 過堅的話,是可接受. 真的日本人是不會走租!

2) 低5層無樓看, 要想下方法, 可否到對面樓看, 可否從樓上樓下估到有冇遮檔? 後樓梯的window,可否大約推測? 有d樓剛是一兩層剛見樓頂, 出風位. 景唔ok, 錢及二手市場接力,差幾十萬, 唔出奇. 不是平, 而是無景反映了價, 唔優質是平買平賣一種.

3) 如果自己預左妝修, 唔看內龍. ok, 而家市場叫賣家市場, 如果dd漏水,好多時會買. 至緊要價ok.自己會大妝修. 您未必信上手換晒電線, 有人會有相鐵証, 是 bonus.

如果是自己, 我 item 2 ok, 價ok, 再傾到平d, 我會買, 一年後妝修, 照計無這麼黑是樓上大漏水,無得修理, 或勁貴維修. **可於經紀不在,去好nice的問下樓下管理員收下料. 有時您有意想不到的收獲. 

* 信風水一定要 先算及看後買,就無計, 必要看樓.  ***先同老公家人談, 風險有,但看錢平了搏不搏得過. yy太

2008/05/05 13:35:42 回覆

yy太,

謝謝回覆。知道很多做生意的人對風水比較有研究,有家人懂那就更好節省不少金錢。不過我有經驗是住二手單位入伙前無拜五角入住後成日病(不是大病但成日好似感冒咁)有朋友提醒我於是後補之後就無事,請問風水學有沒有這理論?還是迷信呢?

2008/05/05 12:06:48 回覆

NETNET,

kowloon tv 無提過信不信風水. 我這2年開始注重. 我都唔知自己叫信不信, 我唔會抱一個盲目的態度, (遇著 甜甜姐個好朋友, 我咪死). 當他是科學. 分析每件個案, 風水老師不是神,真的大師都不會知道很多事(或改變好多事). 您可以當是另類心理顧問. 只要個人真的有風水研究, 而心地不壞, 從他的角度,及之前統計的經驗,可以比您一些提示. 但您問他,發唔發?? 點先發, 幾時一定發, 他答十分肯定答案,您就要小心.

只供參考, 不迷信, 保持自己獨立思想是十分重要的.

當然不是每個比師父看,好像我看了100個,未買樓先破產! 我家人有人學過,先自己測,再問師父. 到價談好,才請師父.

投資最好都買到好風水的樓,住客好,業主好,第二手買時比人看風水,一中就高d價.

投機, 經驗告知不用理風水,短線, 攪這麼多,財神唔等您. yy太

2008/05/04 16:16:04 回覆

yy太,

有些問題請教,妳們很信風水嗎?是否每次找風水先生看完才決定買賣?若只是買來投資是否不同?

2008/05/03 23:38:01 回覆

dear kowloon tv

internet 是一個好地方可以不同國界的人分享.容易識到一些思想及意見相像的人.

好高興認識您.

不過另一方面虛擬世界,都有一些虛擬人物及摧銷員及媒.小心.要好好保管財物.

我全港都有看. 由充滿希望的看港島半山,西九,南區,何文田,不少於100個樓盤. 本來目標是1500呎,少供應地段,而家是但願風水好就ok了,因太難找合風水好的樓.

yy太

2008/05/03 11:41:28 回覆

kowloon tv

如果真是現在太迫. 可以試下租一個大的單位住. 而現在單位放租, 保留物業, 補貼少少就ok.

當然您要有租比壞租客的風險. 但出去看下是否可行. 好多人都是這樣做,計惦數ok. 最多賣樓連約賣.*可打比施生公司,他們獨家代理政府高級公務員宿舍. 夠晒大,地點ok.比市價平, (不過銀碼大d), yy太 

2008/05/03 11:28:59 回覆

Dear Kowloon TV

您的留言比我好大的鼓勵, 因為起碼有人看. 我上列只是個人觀點,起碼比多個聲音您.

我之前有提過,我是一個小海綿, 好喜歡吸收資料,好喜歡交朋友, 知多d世界的事. 所以我好喜歡internet. 但是理財方面的決策我同老公自問都是學習中.

偷偷告訴您yy生是一個十分勇, 而幾叻仔(讀書方面) 所以在專收擬似叻仔的炒賣市場,成日比人收. 所以分享可以, 意見真不敢當.

我地四出找樓,真係見到租盤狂升, 可能都有不少人賣了自己樓租樓. 三思.

但如果您現在找到一個大d,而地區價值不是升得太狂的樓盤換都好. 最緊要鍾意. 一家8口自住的樓, 是個"家", 不用給自己太大壓力. yy太

2008/05/02 14:11:15 回覆
補充, yy生及yy太 ,唔叻看市及決策, 但看了全年樓及租盤,對市況都有d 認識.
user