Old rich 3 之 置業定買股 ?- 北京置業(2)

2008/05/07 01:09:45 網誌分類: 未分類
07 May

.上回

 

之後發生的事,大家都應該知道, 150萬的本金,05年底至0710,投資變了本利250,100萬利潤 (30%升值). 當時想, 唔買大陸樓是對的!

 

 

中間有高位套利一半, 但於恆生指數由30,000回到27,000時買返100. 之後發生的事就如一般小散的命運,捱到本年2月底3月初看錯市,23000點被震出了大部份股票(好股票).100萬利潤, 所餘無幾.打回原形.

 

反之今天20085, 如買了下列之任何一個單位之結果:

 

a)      升了50% rmb30,000一平米,

因奧運工種租樓需求大了, 租金回報升了, (如果以05年買入價計,今天除淨租金回報是6.5%) 

加人民幣升值: 投資回報是HK$1,450,000, 65%(不計2年租金收入)

 

b)      升了30% , 郊外一些,跑輸 a)

加人民幣升值: 投資回報是HK$1,350,000, 45%(不計2年租金收入)

 

c)      升了45%, 因有地鐵及外國酒店

加人民幣升值: 投資回報是HK$1,200,000, 60%(不計2年租金收入)

 

現在的yy太同一筆資本回到 05年的起點(唔計蝕通賬), 您話陸sir 是否袋錢入您袋? 年青人是否要好好珍惜陸sir 的教導, 學好Old rich 的智慧!

 

yy太及yy生的唔夠智慧, 同聲一哭! sir只恨識您太遲.

回應 (11)
我要發表
2008/05/07 20:20:59 回覆

yy太:

家人勁吾勁我吾知,今次她無得呃我10年8年,09年就知她勁吾勁。(幣加火,她

有冇睇依個Blog,比她知道我咁講,個頭一定會冇左。)

 

2008/05/07 18:40:51 回覆

benny

多謝提點 :

05年就是下列問題攪了一陣,而家好d 了 

1)最好買一手樓或大開發商做的樓盤,法律文件有保證(注意:合法文件除房產証外,重有小土地証同契稅証),雖然以前D人買賣樓唔要求得咁足,但大陸法律越來越建全,以后賣樓一定要

唔係走頭無路,都一定唔好租比這三種外國人, 一般是差d, 反而香港人在北京都重好和. (唔好意思,不是種族問題, 只是朋友間之不好經驗, 得罪見諒)

2)租客的選擇:鬼佬公司多數無錯,要求又合理。本地人/韓國人/台灣人避得就避,租霸係佢地當中的出現率較高,而且佢地好似唔係咁錫樓

好想買鋪, 但無從入手,(再找經紀問下), 因鋪一遇到改路,重建,價值差好多,北京及好多地方是發展,高速改變中. 無朋友可以比到意見. 反而小社區住宅就易d.

3)如果有實力,不如買鋪,唔駛煩裝修

得閒互相交流吓好呀,二線城市無特別稔,根本唔熟,無朋友指路, 買大陸樓,地方太大, 可能同一區,一座得,一座唔得,香港人唔夠溫洲人來. 有幾個好談得來的天津朋友, 有去,天津樓可以投資,人好好,治安好, 有好多外國人.生活指數是北京的7成,(但空氣好差, 全市是大工地!), 弟弟跑武漢, 話前景不錯, 而且平(我未去過).

反而我無特別看廣州及深圳,知炒貴及怕治安不好. yy太

 

2008/05/07 18:18:58 回覆

yy太:

我諗你都會有經驗,不過關於買大陸樓,我有D經驗可以分享吓:

1)最好買一手樓或大開發商做的樓盤,法律文件有保證(注意:合法文件除房產証外,重有小土地証同契稅証),雖然以前D人買賣樓唔要求得咁足,但大陸法律越來越建全,以后賣樓一定要;

2)租客的選擇:鬼佬公司多數無錯,要求又合理。本地人/韓國人/台灣人避得就避,租霸係佢地當中的出現率較高,而且佢地好似唔係咁錫樓

3)如果有實力,不如買鋪,唔駛煩裝修,又唔駛煩個租客三日唔埋两日打電話叫你整呢樣個樣。但商鋪租客同樣重要,如果係國際連鎖牌子(KFC,McDonald's,Starbucks)或銀行、電訊公司就very good

4)二手鋪銀行通常做唔到按揭,如果加上港澳同胞的身份買樓可能重煩(睇你係咪第二套房),不過呢個只係我呢D二線城市經驗,可能北京會好D

得閒互相交流吓。

 

 

2008/05/07 18:16:05 回覆

嘩, 您家人是風水師父, 好勁和.

大陸8運, 我唔知, 但看發展, 他不好,香港一樣無運行.

單看潛力是不錯的. 不過好多政策風險, 短線,港人不是地頭虫, 會差d. 您看現在存rmb 都要打.

長線ok.

美國好多人猜大選唔ok. 我做出口運輸的公司話, 好少單, 差到死. 我看的師父無說中國美國如何和,能知三日事, 富貴萬千年. 我都好想知. yy太

2008/05/07 10:52:11 回覆

yy太,

不要客氣, 來而不往非禮也. 如果近近地, 深圳蛇口的房子是一個好的選擇, 那邊都有好多外國人居住的, 而且好漂亮, 又潔淨.

2008/05/07 10:34:45 回覆

婆婆您到訪, 我好開心, 長輩探我, 多謝指點.

其實我有一個希望, 是夢想啦. 在中國,英國的首都都有同yy生共同有物業.因為都是好熟識的國家及地方. yy太

2008/05/07 10:30:20 回覆

yy太,

我老伴在大陸都有幾層樓, 分別在深圳, 廣州及長沙, 現在都是出租, 佢話不會沽, 因他睇好大陸樓價, 而且會留給兒女. 我沒有他咁樂觀, 對樓我始終是以住為主, 不住不買. 不過我都認為在大陸買樓, 長遠的回報應該不錯的.

2008/05/07 10:13:02 回覆

陸sir及blogmates

完全同意陸sir "說 20年後大陸樓同,我自己買股之成績分別更大"

及 "要從錯誤中不段學習"及以行動去改進.

yy太及yy生 will be back!  我地己開始新一輪買大陸樓計劃, 上次到北京是找料的第一步,部署中,日日換rmb,是作好準備. 今次要買下來, 等10至20年. yy太

2008/05/07 10:05:26 回覆

kowloon tv

共勉. 多d停一停,想一想,長線d, 該做決段d去做. 我地一定進步,

2008/05/07 09:45:35 回覆

yy太:

剛剛看完陸Sir的文章,very同意他的說法,要清楚自己的性格,所以我是羊羊型。

如有空我也會和你分响我97年極度失敗投資的故事。

(同聲一哭! sir只恨識您太遲)

yy太,你有我陪你,不要哭,飲杯茶吃個包啦!

2008/05/07 09:11:16 回覆

Dear yy太:

失敗乃成功之母,你只要弄清自己投資類型,改善老散幣病,努力學習,

我相信你一定可成功。

不要哭,不要恨,yy太加油!

user